خبرگزاری کار ایران

محدودیت‌های ترافیکی نوروز در محورهای مواصلاتی قزوین اعلام شد

محدودیت‌های ترافیکی نوروز در محورهای مواصلاتی قزوین اعلام شد
کد خبر : ۱۲۱۰۱۹۲

اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین در اطلاعیه‌ای محدودیت‌های ترافیکی در محورهای مواصلاتی استان برای نوروز 1401 را اعلام کرد.

به گزارش ایلنا، اداره کل راهداری و حمل و نقل و جاده‌ای استان در اطلاعیه‌ای با اشاره به محدودیت ترافیکی در نوروز 1401 اعلام کرد، در این اطلاعیه آمده است:

با  توجه به پیش بینی وضعیت تردد و اقدامات ترافیک  تعطیلات نوروز  1401 و به منظور ارتقای ضریب ایمنی و تسهیل عبور و مرور وسایل نقلیه، تردد انواع تریلر و کامیون در مسیر کرج به قزوین از ساعت ۷ صبح الی ۲۴  در روزهای ۲۶ تا ۲۹ اسفند ۱۴۰۰ و در مسیر قزوین به کرج نیز از ساعت ۷ صبح تا 24  در روزهای ۵، ۱۱،۱۲و ۱۳ فروردین ۱۴۰۱ ممنوع است.

همچنین در محور قدیم قزوین به رشت و بالعکس نیز از ساعت ۷ صبح الی ۲۴ روزهای ۲۶ تا ۲۹ اسفند ۱۴۰۰ و از ساعت ۷ صبح لغایت ۲۴روزهای ۱۱، ۱۲ و ۱۳فروردین ۱۴۰۱ تردد انواع تریلر و کامیون ممنوع است.

عبور و مرور انواع موتور سیکلت در ایام اجرای طرح نوروزی  در تمامی آزادراه‌ها و بزرگراه‌ها، محورهای کرج به چالوس، هراز، فیروزکوه و سایر محورهایی که ضرورت ایجاب کند ممنوع است.

در تمامی محورهای برون شهری که در این ایم ممنوعیت و محدودیت ترافیکی  برای انواع تریلر و کامیون در آن‌ها اعمال می‌شود، عبور و مرور انواع تریلر، کامیون و تانکرهای حال مواد سوختی و فاسد شدنی  شدنی، بهداشتی، ضد عفونی کننده و کالاهای اساسی (گندم، جو، برنج، سویا، دانه‌های روغنی) یا دارای مجوز از پلیس راهور  ناجا از این امر مستثنی بوده و ممنوعیت تردد این قبیل وسایل نقلیه  فقط در راه‌هایی است که مقررات یکطرفه شدن عبور و مرور در آن‌ها اجرا می‌شود و یا ممنوعیت تردد در طول سال دارند.

همچنین تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت به استثنای حامل مواد سوختی و فاسد شدنی، بهداشتی، ضد عفونی کننده و کالاهای اساسی دارای مجوز در تاریخ ۱۳ فروردین ۱۴۰۱ در تمامی محورهای برون شهری کشور ممنوع خواهد بود.

 

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز