خبرگزاری کار ایران

رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای شهر بندرعباس:

قرار گیری تیم فوتبال شهرداری در رتبه صدر جدول ایجاد نشاطی دوباره را برای جوانان رقم زده است

قرار گیری تیم فوتبال شهرداری در رتبه صدر جدول  ایجاد نشاطی دوباره را برای جوانان رقم زده است
کد خبر : ۱۲۰۶۸۳۸

رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای شهر بندرعباس گفت: قرار گیری تیم فوتبال شهرداری در رتبه صدر جدول در این هفته ها ایجاد نشاطی دوباره را برای جوانان غیور خطه دریا را رقم زده که نتیجه وحدت و همدلی مجموعه شهر، هواداران عزیز ،کادر و بازیکنان با استعداد و کوشا است.

به گزارش ایلنا از بندرعباس، حسن سالاری در سی و دومین جلسه رسمی شورای شهر بندرعباس در نطق پیش از دستور خود، عنوان کرد: چرا حوزه سلامت و ورزش همگانی در رتبه های نازل میزان حرکت در کشور  قرار داریم ؟ آیا سلامت روحی با معنویت و فرهنگ و سلامت جسمی با ورزش و ایجاد حرکت وظیفه ما نیست ؟  جا دارد همین جا از مجموعه شهرداری بابت مدیریت خوب و تیم فوتبال شهرداری تشکر کنم که امروز نقطه امید جوانان است و قرار گیری در رتبه صدر جدول در این هفته ها ایجاد نشاطی دوباره را برای جوانان  غیور خطه دریا را رقم زده که نتیجه وحدت و همدلی مجموعه شهر، هواداران عزیز ،کادر و بازیکنان با استعداد و کوشا است.

وی افزود: اما جایگاهی که به آن شادانیم نه آنی است که باید باشیم و می دانیم و نه آنی  است که خور شان جوانان ما باشد و ما افتخار می کنیم حامی ایجاد این شادی بوده و هستیم و خواهیم بود و با همین اتحاد و همبستگی تمام قد برای ورزش شهر و استان تلاش نموده اند و از سرمایه های ورزشی همچون این تیم فوتبال حمایت می کنیم و از استاندار و نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی جهت حمایت همه جانبه استدعا دارم ویژه این تیم را دریابند.

سالاری ادامه داد: راهکارهای موثر مهمترینش، ایجاد چرخه اصلاح از جزء به کل در بدنه شهر، با تکیه بر تغییر و اصلاح ساختار محلات دارای بافت نامناسب شهری است.

وی تصریح کرد: امروزه دیگر خیلی از روستاها دارای ورودی زیبا هستند در حالی که برخی مجتمع های دارای جمعیت بالا در مسکن مهر و محدوده پیامبر اعظم، حتی رو سازی مناسب آسفالت را نیز ندارند که حقیقتا زیبنده مجموعه شهری نیست.

عضو شورای شهر بندرعباس گفت: ضمن تقدیر و تشکر از پرسنل، کارگران و نیروهای خدوم شهرداری در مهیاسازی و آماده سازی محدوده شهری برای نوروز و موضوع آسفالت و ترمیم خیابان ها، معابر و کوچه های سطح شهر، تقاضا داشته اولویت را در محلات و مناطق حاشیه شهر و محلات قدیمی بگذارند.

وی بیان کرد: چگونه در این نوع  ساختارها که متعدد هم هستند باید توقع رشد عواملی همچون کاهش آسیب های اجتماعی یا افزایش نشاط اجتماعی را باید داشت؟

سالاری اظهار کرد: وظیفه ما علاوه بر تکریم مناسبت ها و ایام که بسیار هم خوب و به جاست، پیش رانی جامعه شهروندی در کلیه جوانب فرهنگی ورزشی و اجتماعی است.

عضو شورای شهر بندرعباس عنوان کرد: با توجه به قرارگیری شهر بندرعباس در میزان و معیار توسعه فرهنگی جنوب کشور برای سایر شهر های هم جوار، تاکید دارم در ایام حضور هموطنان عزیز در ایام نوروز و سایر روزها امکانات رفاهی مناسب شان آنان و متناسب با فرهنگ مردم خونگرم بندرعباس فراهم شود تا تصویر سازی ایده آل در ذهن گردشگر برای رونق  شهر در آینده ایجاد شود و خللی در حس قبلی درونی مخاطب شکل نگیرد.

وی خاطرنشان کرد: منظر های تاریخ، هویت و فرصت های اقتصادی خرد همانند صنایع دستی، سنتی و متنوع بومی که حتی کمک رسان معیشت خانوارهای ساحل نشین هستند ایجاد شود.

سالاری بیان کرد: دیگر اینکه رفاهیات اولیه ازجمله: تجهیز نمازخانه های بوستان های شهر و ایجاد سرویس و وضوخانه های سیار و ثابت در نقاط مختلف شهر و سهل الوصل نمودن و ایجاد خوانایی شهری با نصب علائم مناسب گردش شهری در شریان ها و اتصالات متعدد شهر در دستور کار قرار گیرد.

رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای شهر بندرعباس گفت: بارها و بارها اعلام کردم که نسبت به نیروهای حجمی و شرکتی مجموعه شهرداری تصمیم مناسبی اتخاذ شود باز یادآور می شوم که خدا می داند وضعیت معیشتی ، پرداخت ها و حقوق و مزایا این عزیزان به هیچ وجه قابل درک و پذیرش نبوده و در این وضعیت بد اقتصادی هر چه سریعتر حرکتی صحیح و درست در خور شان این نیروهای پرتلاش گرفته شود این بزرگواران از بدنه شهرداری جدا نیستند و نباید تفاوتی در وضعیت پرداختی ها و حق و حقوق این عزیزان باشد.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز