خبرگزاری کار ایران

هیئت اجرایی خانه کارگر با مدیر کل جدید سازمان تامین اجتماعی همدان دیدار کردند

هیئت اجرایی خانه کارگر با مدیر کل جدید سازمان تامین اجتماعی  همدان دیدار کردند
کد خبر : ۱۲۰۴۰۶۳

هیئت اجرایی خانه کارگر استان همدان و رئیس کانون بازنشستگان استان وسرپرست خبرگزاری ایلنا و روزنامه کاروکارگر با مدیرکل تامین اجتماعی استان همدان دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش ایلنا از همدان، دبیراجرایی خانه کارگر استان همدان سازمان تامین اجتماعی را حامی نیروهای مولد و قشر کارگر جامعه دانست وافزود: سازمان تامین اجتماعی پاشنه آشیل این نظام است.

چنگیز اصلانی گفت: صندوق تامین اجتماعی یک صندوق بین النسلی ومتعلق به همه کارگران و بیمه شدگان است و باید در جهت خدمت به بیمه شدگانی که بخشی از سرمایه سی سال زندگی خود را در آن پس‌انداز کرده اند باشد و نباید اجازه داد حیاط خلوت صاحبان قدرت شود.

اصلانی تاکید کرد: سازمان تامین اجتماعی سازمان حساسی بوده ومدیریت این سازمان هم کار دشواری است.

وی  خطاب به کارفرمایانی که بیمه پرداخت نمی کنند گفت: دور زدن تامین اجتماعی و پرداخت نکردن حق بیمه کارگران "زرنگی" نیست.

دبیراجرایی خانه کارگراستان همدان در مورد بدهی دولت به تامین اجتماعی گفت: بحث بدهی دولت یکی از مشکلات اساسی این سازمان است که دولت باید برای پرداخت آن چاره‌اندیشی کند.

مدیر کل سازمان تامین اجتماعی استان همدان نیز در این مراسم گفت: در دوره ای از زندگی کارگری کردم واز نزدیک با مشکلات این قشر زحمت کش جامعه آشنا هستم وتلاش می کنم حتی یک روز از سابقه کارگران از بین نرود.

جواد جموربا بیان اینکه شرایط فعلی کشور خاص است، تصریح کرد: مقابله با فشارهای اقتصادی و توجه به معیشت مردم مستلزم اتحاد و همدلی همه است.

جمور کارگران را صاحبان  اصلی سازمان دانست و گفت: صیانت از نیروی کار  وظیفه ذاتی سازمان تامین اجتماعی است.

وی اظهار داشت: سازمان تامین اجتماعی ماهیانه بالغ بر 80 هزار نفر حقوق پرداخت می کند که این امر نیازمند حمایت مضاعف به این سازمان است.

وی افزود: این سازمان به عنوان یکی از بازیگران چرخه اقتصاد کشور نقش مثبتی در توسعه اشتغال پایدار دارد بطوری که با بهبود گردش این چرخه و تعمیق پایداری منابع مالی سازمان امکان ارائه خدمات متعالی وتوزیع عادلانه منابع را برای جامعه تحت پوشش مهیا می کند.

وی رسانه ها را یکی از ظرفیت های بسیار خوب در جهت توسعه و گسترش پوشش بیمه و افزایش منابع سازمان دانست واظهار داشت: گسترش پوشش بیمه ای از برنامه های مهمی است که همه باید در جهت ارتقاء این مهم تلاش کنند.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز