خبرگزاری کار ایران

معاون توسعه مدیریت سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران در سمنان:

استقرار صنایع کم آب‌بر و دانش‌بنیان در دستور کار مسئولان قرار گیرد

استقرار صنایع کم آب‌بر و دانش‌بنیان  در دستور کار مسئولان قرار گیرد
کد خبر : ۱۱۹۴۴۹۶

معاون توسعه مدیریت، منابع و امور استان‌های سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران با اشاره به چالش کم‌آبی در کشور گفت: استقرار صنایع کم آب‌بر و دانش‌بنیان مورد توجه در استان‌ها از جمله استان سمنان قرار گیرد.

 به گزارش ایلنا، رضا رحیمی در نشست تکریم و معارفه مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان سمنان که عصر سه شنبه در سمنان برگزار شد، اظهار کرد: سمنان یکی از قطب‌های بزرگ علمی و صنعتی کشور است و از مناطقی که به خاطر منابع و سرمایه انسانی و عمق علمی آن همواره مورد توجه این سازمان قرار گرفته است.

وی افزود: یکی از رسالت‌های اصلی سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران فراهم کردن زمین و زیرساخت‌های مناسب سرمایه گذاری به منظور استقرار و احداث واحدهای صنعتی در کنار حمایت از صنایع کوچک است.

معاون توسعه مدیریت، منابع و امور استان‌های سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران ادامه داد: شناسایی و رفع مشکلات واحدهای صنعتی به‌ویژه واحدهای صنعتی راکد و نیمه فعال از برنامه‌های اصلی سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران است.

وی تصریح کرد: راه‌اندازی واحدهای صنعتی راکد و بازگشت آن‌ها به چرخه تولید از طریق رفع مشکلات آن‌ها با تعامل و همکاری همه دستگاه‌های مربوط به‌صورت جدی دنبال می‌شود.

رحیمی سمنان را یکی از استان‌های موفق در مباحثی چون صادرات، احیای واحدهای راکد، دانش بنیان شدن واحدها و نیز حمایت از صنایع کوچک برشمرد.

رحیمی با اشاره به چالش آب در کشور، یادآور شد: استقرار صنایع کم آب‌بر و دانش‌بنیان در استان سمنان در دستور کار قرار گیرد.

 

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز