خبرگزاری کار ایران

استاندارگلستان:

۲۸۰ هزار هکتار اراضی گلستان زهکشی می شود

۲۸۰ هزار هکتار اراضی گلستان زهکشی می شود
کد خبر : ۱۱۹۰۱۹۳

استاندار گلستان گفت: ۲۸۰ هزار هکتار از اراضی استان گلستان زهکشی انجام می شود که این اقدام باعث دوبرابر شدن تولید محصولات کشاورزی می شود.

به گزارش ایلنای گلستان، علی محمد زنگانه در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهارکرد: دردهه فجر امسال  بیش از ۸ هزار پروژه عمرانی واقتصادی با اعتبار ۶۷ هزار و۵۰۴میلیارد ریال  افتتاح وکلنگ زنی می شود.

 زنگانه بیان کرد:  یک هزار و ۳۰۸ پروژه عمرانی با اعتبار بیش ۴۴هزار میلیارد ریال کلنگ زنی و یا افتتاح   می شود و  ۸۵۷  پروژه از این تعداد افتتاح ومابقی این پروژه ها کلنگ  زنی می شود.

وی گفت: ۶ هزار و۷۸۶ پروژه وطرح  با اعتبار بیش از ۲۳ هزار میلیارد ریال در حوزه اقتصاد  در دهه فجر کلنگ زنی ویا  افتتاح می شود‌که۳۷ پروژه کلنگ زنی و ۶ هزار و۷۴۹ پروژه  افتتاح می شود.

وی ادامه داد: میزان تولید محصولات کشاورزی قبل از پیروزی انقلاب اسلامی  بیش از یک میلیون تن بوده  که طی این ۴۳ سال  بعد از انقلاب به بیش از ۵ میلیون تن افزایش پیدا کرده  وهمچنین تولید گوشت مرغ و محصولات باغی ۱۸ برابر شده است.

 

استاندارگلستان تصریح کرد: در سفر ریاست جمهوری به استان  حتما پیگیر موضوع خلیج گرگان می شویم  واعتبار ۱۰۰ میلیارد تومانی درستاد احیای تالاب ها برای لایروبی کانال های خلیج گرگان درنظر گرفته شد ولی متاسفانه هنوز مبلغی پرداخت نشده است.

 

وی خاطرنشان کرد: ۵۱۸ طرح بندرگز،۳۵۸طرح درآزادشهر،۳۶۸ درگالیکش،۳۳۶ طرح درکردکوی،۴۶۱ دربندر ترکمن،۵۱۹ طرح در آق قلا،۲۵۸ طرح رامیان،۲۱۶۴ طرح درگرگان،۱۰۳۹ طرح در گنبدکاووس،۳۴۱مینودشت،۳۱۹ گمیشان،۳۲۰ طرح در علی اباد،۳۳۷ طرح درمراوه تپه،۲۴۳ طرح درکلاله و از ۷ هزار  و۶۰۶ طرح های است که در دهه فجر در شهرستان ها افتتاح می شود.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز