خبرگزاری کار ایران

بازدید استاندار گیلان از مرکز ارتباطات مردمی سامد / عباسی: به همه درخواست‌های مردم، پاسخ داده می‌شود

بازدید استاندار گیلان از مرکز ارتباطات مردمی سامد / عباسی: به همه درخواست‌های مردم، پاسخ داده می‌شود
کد خبر : ۱۱۸۹۳۳۸

استاندار گیلان بعد از سفر رئیس جمهوری به گیلان، در سومین بازدید خود از مرکز ارتباطات مردمی سفر رئیس جمهوری (سامد) در رشت، گفت: به همه درخواست های مردم پاسخ داده می شود.

به گزارش ایلنا از رشت، اسدالله عباسی ظهر امروز (شنبه) در این بازدید با اشاره به سفر روز گذشته آیت الله  رئیسی رئیس جمهوری و هیات دولت به استان گیلان افزود: هدف از راه اندازی این مرکز، کم کردن فاصله بین مردم و مسئولان است و مردم عزیز ، مسائل ، مشکلات و درخواست های خود را از دستگاه های اجرایی از طریق این سامانه بیان کرده اند.

وی افزود: این سامانه همواره در دسترس مردم است اما با توجه به سفر ریاست محترم جمهوری به طور ویژه در اختیار گیلانیان قرار گرفته است.

عباسی ادامه داد: به دلیل اهمیت بررسی درخواست های مردمی و تکریم جایگاه مردم عزیز، بر خود وظیفه دانستم برای سومین بار از روند اجرای امور این سامانه در گیلان بازدید کنم.

استاندار گیلان در خصوص چگونگی اطلاع مردم از پاسخ به مسائل مطرح شده آنان بیان داشت: مشکلات و مسائل مردم، جمع آوری و طبقه بندی شده و به دستگاه های مرتبط ارجاع می شود و دستگاه ها نیز طی مدت دو هفته، مکلف به پاسخگویی شایسته به مردم هستند.

 عباسی ادامه داد: همزمان با پاسخگویی 600 کاربر در سامانه سامد، در 35 دستگاه اجرایی و خدمات رسان استان هم میز ارتباطات مردمی نمایندگان تام الاختیار دستگاه های اجرایی از سوی دولت سیزدهم ، مستقر و آماده پاسخگویی به مراجعات حضوری و تلفنی(شماره 111) مردم شد.

وی یادآور شد: همه اهتمام دولت این است که مردم بتوانند به سهولت مسائل و مشکلات خود را به دولت و مسئولان انتقال دهند.

عباسی با بیان اینکه بیش از 40 هزار نامه و درخواست تاکنون در سامانه سامد واصل شده ، اظهار کرد: با سفر رئیس جمهوری و هیات دولت به گیلان، مردم امیدوار هستند به مشکلاتشان بهتر رسیدگی شود و همه مسئولان استان وظیفه مند هستیم مشکلات را رسیدگی و تا حد امکان رفع کنیم.

 

انتهای پیام/
ارسال نظر
پیشنهاد امروز