خبرگزاری کار ایران

گمشدگان کوه نمک در استان بوشهر پیدا شدند

گمشدگان  کوه نمک در استان بوشهر پیدا شدند
کد خبر : ۱۱۶۱۹۸۰

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان دیر گفت: ۴ عضو یک خانواده که در کوه نمک گم شده بودند پیدا شدند.

به گزارش ایلنا، عباس ریزیان بیان کرد: عصر روز جمعه (۵ آذر) پس از اعلام گم‌شدن ۴ عضو یک خانواده در کوه نمک استان بوشهر، نجاتگران گروه پایگاه امداد و نجات جاده‌ای جاشَک یادمان شهیداحمداحمدی شهرستان دیر ساعت ۱۸:۲۱ به محل اعزام شدند و بیش از یک ساعت جستجو کردند تا توانستند گمشدگان را پیدا کنند.

وی افزود: عملیات جستجو پس از دسترسی به گمشدگان و انجام اقدامات اولیه پایان یافت.

همچنین رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان تنگستان گفت: در ۲۴ ساعت گذشته تیم امداد و نجات کوهستان پایگاه مرحوم قرچه سه مورد عملیات امدادونجات انجام دادند.

علی منصوری افزود: فردی با آسیب دیدگی صورت  به پایگاه امداد و نجات کوهستان مراجعه کرد که اقدامات اولیه درمانی به او ارائه شد.

وی ادامه داد: همچنین اعضای تیم امداد و نجات کوهستان خاییز به کمک خانواده‌ای که منزلشان در روستای خاییز دچار آتش سوزی شده بود، شتافتند و پس از انجام اقدام‌های اولیه، افراد را به منطقه امن منتقل کردند.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان تنگستان عنون کرد: سومین مورد امداد و نجات هم نجات جوانی ۲۵ ساله در ارتفاعات خاییز بود.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز