خبرگزاری کار ایران

استاندار جدید قزوین عنوان کرد:

ضرورت توجه به اخلاق‌مداری در سیاست ورزی/مدیران پروازی در قزوین حذف می‌شوند

ضرورت توجه به اخلاق‌مداری در سیاست ورزی/مدیران پروازی در قزوین حذف می‌شوند
کد خبر : ۱۱۵۶۲۰۷

استاندار قزوین گفت: اخلاق‌مداری از شاخصه‌های مهم مردم استان قزوین است، سیاست ورزی و رفتار سیاسی اشکالی ندارد اما باید با اخلاق و باورهای دینی همراه باشد و از تمام اقشار و فعالین سیاسی استان درخواست داریم این نکته را مدنظر قرار دهند.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، محمدمهدی اعلایی در مراسم تکریم و معارفه یازدهمین استاندار قزوین که شامگاه شنبه با حضور وزیر کشور در سالن اجتماعات دانشگاه بین المللی امام خمینی(ره) قزوین برگزار شد، گفت: قزوین در حوزه‌های مختلف دارای مزیت‌های مطلق و نسبی است و باید تلاش کنیم با استفاده از آنچه در آن واقع شده‌ایم شرایط بهتری را رقم بزنیم.

استاندار جدید قزوین ادامه داد: براساس گفته‌های رهبری باید در هر جایگاهی که قرار داریم فکر کنیم همین مکان مرکز عالم است به این معنا که باید برای اثرگذاری تلاش کنیم.

وی بیان کرد: در اداره استان از خرد جمعی و مشارکت اقشار مختلف استفاده خواهد شد و برای کارآمدی بیشتر که مورد انتطار مردم از دولت جدید است از نظر نخبگان بهره‌مند خواهیم شد.

نماینده عالی دولت در استان قزوین افزود: تلاش می‌کنیم تا وضعیت اقتصادی استان بهبود یافته و به بهتر شدن وضعیت اقتصادی کشور نیز کمک کنیم و باید در سطح ملی نیز نقش ایفا کنیم.

وی عنوان کرد: در استانداری به‌عنوان نماینده حاکمیت در سطح استان تلاش خواهیم کرد با انسجام عمل کنیم و همه ما مسئول ایجاد امیدی هستیم که طی سال‌های گذشته آسیب دیده است.

اعلایی اظهار کرد: ظرفیت‌های زیادی وجود دارد و اگر با انسجام درکنار هم باشیم نتایج آن را خواهیم دید.

وی ادامه داد: مدیران استان باید مقیم در استان باشند و چنانچه شاهد باشیم مدیران پروازی بوده و امکان حضور مستمر و دایمی در استان و در کنار خانواده خود را ندارند جای خود را به مدیرانی بدهند که امکان حضور دایمی در استان دارند.

در پایان این مراسم از هدایت الله جمالی پور تقدیر شده و محمدمهدی اعلایی به‌عنوان استاندار جدید معرفی شد.

محمدمهدی اعلایی روز یکشنبه ۱۶ آبان در جلسه هیئت دولت به ریاست رئیس جمهور سید ابراهیم رئیسی به عنوان استاندار قزوین در دولت سیزدهم معرفی شد.

پیش از اعلایی، هدایت الله جمالی پور مسئولیت استانداری قزوین را برعهده داشته است که از ششم شهریور ۱۳۹۸ سکان استان قزوین را به دست گرفته بود.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز