خبرگزاری کار ایران

فرماندار تربت حیدریه:

مردم خود را مدیون سربازان حوزه سلامت کشور می‌دانند

مردم خود را مدیون سربازان حوزه سلامت کشور می‌دانند
کد خبر : ۱۱۴۱۳۶۵

معاون استاندار و فرماندار ویژه تربت‌حیدریه گفت: امروز تمامی دولت‌ها بر این نکته اذعان دارند که رکن محوری و مهم توسعه، تامین امنیت است.

به گزارش خبرنگار ایلنا ، حسین شرافتی‌راد در آیین صبحگاه یگان پلیس به مناسبت گرامیداشت هفته نیروی انتظامی افزود: این بدان معنا است تا زمانی که امنیت آحاد جامع تامین نشود، آن کشور رنگ پیشرفت و توسعه را به خود نخواهد دید.

وی گفت: امروز مردم ایران از حیث تامین امنیتی که بر سرتاسر کشور حاکم شده، خود را مدیون تلاش شبانه‌روزی نیروهای مسلح می‌دانند.  

فرماندار تربت‌حیدریه با اشاره به درگیر بودن کشور به ویروس کرونا، اظهار کرد: از حیث تامین سلامت و موفقیت‌هایی هم که در حوزه مبارزه با همه گیری کرونا در سطح ایران ایجاد شده، مردم خود را مدیون سربازان حوزه سلامت کشور می‌دانند.  

شرافتی‌راد در بخش دیگری تصریح کرد: امروز واژه نیروی انتظامی در قاموس فکری مردم ایران، تداعی‌گر واژگانی چون "پلیس مهربان"، "پلیس مردمی" و "پلیس مقتدر" است و این اعتبار خاص کشور ایران است.  

امام جمعه تربت‌حیدریه نیز گفت: یکی از وظایف مهم نیروی انتظامی در کشور، ما اقامه قسط و این واژه به معنی اقامه عدالت اجتماعی در اشکال مختلف است. 

حجت‌الاسلام محمدرضا عصمتی افزود: اهمیت این وظیفه زمانی بیشتر مشخص می‌شود که همگان بدانند اگر پلیس ما در جامعه امنیت را حاکم نمی‌کرد، امروز شاهد حضور مردم در صحنه‌های مختلف در جامعه نمی‌بودیم.

وی گفت: از این روی باید آحاد مردم شاکر امنیتی که اکنون در کشور به واسطه تلاش شبانه‌روزی این عزیزان و سایر قوای مسلح فراهم آمده‌است، باشند.

امام جمعه تربت‌حیدریه تصریح کرد: ویژگی امنیتی که توسط قوای مسلح در ایران اسلامی ایجاد شده آن است که قایم به ذات نظام اسلامی و دیکته شده از سوی آمریکا و عوامل استکبار نیست.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز