خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان صمت سمنان در گفت و گو با ایلنا:

شرکت «فرا قطعه متین دامغان» تعطیل شد/ این کارخانه با مشکل سرمایه در گردش مواجه بود

شرکت «فرا قطعه متین دامغان» تعطیل شد/ این کارخانه با مشکل سرمایه در گردش مواجه بود
کد خبر : ۱۱۴۰۴۹۴

رئیس سازمان صمت سمنان با رد تعطیلی شرکت فرا قطعه متین دامغان به دلیل بوروکراسی اداری و موانعی که در سیستم اداری شهرستان و استان در پرداخت تسهیلات سرمایه در گردش وجود دارد، افزود: سرمایه در گردش زمانی داده می شود که درخواستی انجام شده باشد و هیچ سابقه ای از درخواست رسمی از طرف متقاضی برای تسهیلات ثبت نشده است.

علی تشنه دل رئیس سازمان صمت سمنان در گفت و گو با خبرنگار ایلنا سمنان یادآور شد: حدود دو هفته گذشته با خبر شدیم شرکت فراقطعه متین دامغان با مشکل سرمایه در گردش مواجه شده است.

وی با تاکید بر اینکه این شرکت خیلی ناگهانی اقدام به تعطیلی واحد کرد، افزود: پس اطلاع از تعطیلی این واحد بلافاصله نامه ای زدیم که مدیران شرکت توضیحاتی ارائه دهند و در آن جلسه مقرر شد بازدیدی انجام بشود که هفته بعد از آن جلسه بازدید انجام شد.

تشنه دل به عدم سرمایه در گردش لازم به عنوان مشکل مالک اشاره کرد و ادامه داد: اعلام کردیم سرمایه گذار در بهین یاب ثبت نام کند و درخواست شان را در اولویت می گذاریم و در اولین فرصت برای پرداخت آن اقدام می کنیم

رئیس سازمان صمت سمنان اضافه کرد: منتظر هستیم که درخواست وام از طرف آنها انجام شود و بنده به عنوان دبیر کار و کسب استان مصوبه پرداخت را اخذ می کنم تا مشکل سرمایه گذار زودتر مرتفع شود.

وی تصریح کرد: آنچه برایم مهم است تولید و اشتغال در استان سمنان است و تضمین دادیم اگر اقدام کنند در اولین فرصت درخواست شان در کارگروه بررسی شود.

تشنه دل یادآور شد: به بانک های عامل توصیه می کنیم که مراعات حال سرمایه گذار را داشته باشند هرچند خود مالک هم باید ملاحظاتی داشته باشد و همکاری کند.

وی با رد تعطیلی این واحد تولیدی به دلیل بوروکراسی اداری و موانعی که در سیستم اداری شهرستان و استان در پرداخت تسهیلات سرمایه در گردش وجود دارد، افزود: سرمایه در گردش زمانی داده می شود که درخواستی انجام شده باشد و هیچ سابقه ای از درخواست رسمی از طرف متقاضی برای تسهیلات ثبت نشده است.

رئیس سازمان صمت سمنان تصریح کرد: طی نشستی مقرر شد درخواست خود را داشته باشند ماهم این قول را دادیم  خارج از نوبت در کارگروه رفع موانع تولید بررسی و معرفی به بانک انجام شود.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز