خبرگزاری کار ایران

استاندار سمنان در گفت و گو با ایلنا:

ایجاد موزه باستان‌شناسی و اشیاء دامغان بررسی می شود/ راه ورودی شهرک صنعتی دامغان تا یک ماه آینده حل می شود

ایجاد موزه باستان‌شناسی و اشیاء دامغان بررسی می شود/ راه ورودی شهرک صنعتی دامغان تا یک ماه آینده حل می شود
کد خبر : ۱۱۴۰۴۸۰

استاندار سمنان ضمن تاکید بر اینکه به همه مدیران اعلام کردم تا جاذبه های فرهنگی، طبیعی، گردشگری و تاریخی را احصا کنند، اضافه کرد: موضوع ایجاد موزه باستان‌شناسی و اشیاء دامغان را با مدیرکل میراث فرهنگی بررسی و به این دغدغه شهروندان نیز رسیدگی می کنم.

سیدمحمدرضا هاشمی در گفت و گو با خبرنگار ایلنا سمنان بیان کرد: اولین سفر شهرستانی خودم را به دامغان اختصاص دادم که دیدار با امام جمعه، دیدار با خانواده شهدا و بازدید از واحدهای تولیدی و صنعتی بخشی از برنامه های امروز (چهارشنبه 14 مهر) در این سفر است.

وی افزود: برخی از مشکلات واحدهای تولیدی و صنعتی دامغان با حضور مدیران کل مرتفع و برای حل سایر مشکلات زمان تعیین شد.

استاندار سمنان به معضل راه دسترسی به شهرک صنعتی و چالش های پیش روی شرکت فروسیلیس دامغان اشاره کرد و یادآور شد: مقرر شد این مشکل کمتر از یک ماه آینده حل شود.

هاشمی ضمن بیان اینکه سفرهای شهرستانی استاندار هر هفته ادامه دارد، تصریح کرد: در سفری که مقام معظم رهبری در سال 1385 به استان سمنان داشتند به استعدادهای این استان اشاره کردند و نیروی انسانی، گردشگری، استعداد صنعتی و کشاورزی را مهمترین پتانسیل های استان سمنان برشمردند.

وی در پاسخ به پرسش خبرنگار ایلنا مبنی بر آخرین وضعیت شرکت فراقطعه متین دامغان و بیکاری 110 کارگر این واحد تولیدی اظهار کرد: در 19 شهرک صنعتی استان سمنان برخی از واحدها تعطیل شدند، برخی دیگر به دلیل بدهی بانکی تحت تملک بانک ها قرار گرفتند، برخی نیمه تعطیل هستند و برخی از واحدها با مشکلات کمبود نقدینگی و سرمایه در گردش مواجه هستند.

استاندار سمنان با تاکید بر اینکه سیاست مان حفظ وضعیت موجود است، ادامه داد: کارگروهی را تشکیل دادیم تا واحدهای صنعتی و تولیدی تعطیل و نیمه فعال به چرخه تولید بازگردند.

هاشمی گفت: یکی از استعدادهای ویژه در استان سمنان گردشگری است که در جلسه هیئت دولت نیز تاکید کردم باید به دنبال سیاست های افزایش ماندگاری مسافر در حوزه استان سمنان باشیم.

وی ضمن تاکید بر اینکه به همه مدیران اعلام کردم تا جاذبه های فرهنگی، طبیعی، گردشگری و تاریخی را احصا کنند، اضافه کرد: موضوع ایجاد موزه باستان‌شناسی و اشیاء دامغان را با مدیرکل میراث فرهنگی بررسی و به این دغدغه شهروندان نیز رسیدگی می کنم.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز