خبرگزاری کار ایران

برای افراد بالای ۶۰ سال؛

طرح واکسیناسیون خانه‌به‌خانه در اردبیل اجرایی می‌شود

طرح واکسیناسیون خانه‌به‌خانه در اردبیل اجرایی می‌شود
کد خبر : ۱۱۳۶۳۵۱

فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل گفت: طرح واکسیناسیون محله محور و خانه به خانه برای جاماندگان بالای ۶۰ سال با مشارکت مراکز بهداشتی در سطح استان اجرایی می شود.

به گزارش ایلنا، سردار غلامحسین محمدی اصل عنوان کرد: با ورود بسیج و سپاه روند واکسیناسیون در استان اردبیل سرعت گرفته و ۸ مرکز تجمیعی مستقل با بهره گیری از توان انسانی و تجهیزاتی، همه روزه با تمام ظرفیت در خدمت مردم است.

وی افزود: یک مرکز واکسیناسیون خودرویی نیز در شهرستان پارس آباد با مشارکت بسیج و سپاه و شبکه بهداشت و درمان راه اندازی شده است و این مرکز نیز مشغول ارائه خدمات است.

این مسئول ادامه داد: بسیج و سپاه خود را در کنار مدافعان سلامت می داند و برای ریشه کن شدن ویروس کرونا، در ۱۳ مرکز تجمیعی واکسیناسیون نیز با دانشگاه علوم پزشکی استان همکاری و مشارکت می کند.

فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل بیان کرد: طرح واکسیناسیون محله محور و خانه به خانه برای جاماندگان بالای ۶۰ سال نیز با مشارکت مراکز بهداشتی در سطح استان اجرایی می شود و این فرایند همچنان تداوم خواهد داشت.

وی گفت: واکسیناسیون در روستاهای سخت گذر و فاقد خانه بهداشت نیز مهم و حائز اهمیت است و بسیج با هماهنگی مراکز بهداشتی در این امر نیز نقش آفرینی می کند.

به گزارش ایلنا، در شبانه روز گذشته 42 بیمار کرونایی جدید در استان شناسایی و بستری شده اند و همچنین 5 بیمار کرونایی در مدت یاد شده جان خود را از دست داده اند.

در حال حاضر 278 بیمار در مراکز درمانی استان بستری هستند و 173 بیمار نیز در منازل بستری شده اند اما خدمات درمانی را بصورت سرپایی دریافت می کنند.

در 24 ساعت گذشته 50 بیمار از مراکز در مانی استان ترخیص شدند و وضعیت 65 بیمار وخیم گزارش شده که در بخش آی سی یو بستری هستند.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز