خبرگزاری کار ایران

نماینده ولی فقیه در البرز:

اشخاص قابلیت دار، شناسایی‌ و به دولت معرفی خواهند شد

اشخاص قابلیت دار، شناسایی‌ و به دولت معرفی خواهند شد
کد خبر : ۱۱۲۳۷۲۲

نماینده ولی فقیه در استان البرز گفت: طی توافق صورت گرفته با مجموعه ریاست جمهوری، مسائل احصا شده و اشخاص قابلیت دار، شناسایی و به دولت معرفی خواهند شد.

به گزارش ایلنا از البرز، آیت الله حسینی همدانی در یازدهمین جلسه نهضت راهبران اجرایی بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی استان و همچنین آیین رونمایی از کتاب نظام مسائل البرز ضمن قدردانی از زحمات و تلاش‌های نهضت راهبران اجرایی بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی استان البرز، بیان داشت: قطعاً این تلاش‌ها بی‌ثمر نخواهد ماند و استفاده خواهد شد.

وی بابیان اینکه طی توافق صورت گرفته با مجموعه ریاست جمهوری مسائل احصا شده و اشخاص قابلیت دار شناسایی‌شده به دولت معرفی خواهند شد، گفت: هر چه این کار قویتر و احصاء مطالب با دقت بیشتری صورت گرفته باشد برای مجموعه‌ای که از آن به‌کارگیری خواهد کرد اطمینان‌بخش‌تر خواهد بود.

امام‌جمعه کرج در ادامه ضمن عرض تبریک به مناسبت هفته دولت، اظهار داشت: امیدواریم این دولت جوانِ حزب‌اللهی هم مثل دولت دوم، دولت شهیدان رجایی و باهنر کار خود را دنبال کند.

آیت‌الله حسینی همدانی در ادامه بابیان اینکه «جوان سنی»، «جوان ظاهری» و «جوان روحیه‌ای» از اقسام مختلف جوانی است، اذعان داشت: آنچه با توجه به آیات و روایات استنباط می‌شود مهم‌ترین مسئله نیز «جوان روحیه‌ای» است که با این تعریف شهید حاج قاسم سلیمانی هم جوان است.

وی بابیان اینکه برگشت بیانیه گام دوم به نگاه فرصت محور است، اظهار داشت: اینکه ما بتوانیم تهدیدات و مسائل پیش را به فرصت تبدیل کنیم یک وظیفه است.

نماینده ولی‌فقیه در استان البرز در ادامه به تعریف فرصت و اهمیت استفاده از آن در زمان مناسب پرداخت و تصریح کرد: «فرصت شناسی»، «فرصت سازی» و «استفاده از فرصت» از ارکان موفقیت مدیریت‌های فردی، سازمانی، اجتماعی و ملی است.

آیت‌الله حسینی همدانی در بخش دیگری بابیان اینکه مدیر جهادی باید تلاش شبانه‌روزی، ساده زیستی و مردمی باشد، به چهار ویژگی کارگزار نظام اسلامی در بیان امام صادق علیه‌السلام پرداخت و گفت: «سیاست، تدبیر و برنامه‌ریزی شبانه»، «بازرسی و خدمت‌رسانی به مردم در میدان»، «پوشاک زبر و خوراک ساده» و «فضای کار وزندگی ساده» از چهار ویژگی کارگزار نظام اسلامی است.

وی در ادامه افزود: با توجه به این بیان امام صادق دولت حزب‌اللهی را می‌توانیم در دو رکن «تلاش مستمر و جهادی» و «ساده زیستی و مردمی بودن» تعریف کنیم.

وی در ادامه به بیانات مقام معظم رهبری با این عنوان که «جز باکار جهادی و کار انقلابی نخواهیم توانست این کشور را به سامان برسانیم» و در بیان دیگر با این مضمون که «هر جا انقلابی عمل کردیم پیش رفتیم و هر جا از انقلابی گری و حرکت جهادی غفلت کردیم عقب ماندیم و ناکام شدیم» اشاره کرد.

آیت الله حسینی همدانی در پایان کتاب "نظام مسائل البرز" را کاری ارزشمند و قابل‌توجه برشمرد و ضمن قدردانی از زحمات دست‌اندرکاران، گفت که این کتاب را طی نامه‌ای برای رئیس‌جمهور ارسال خواهد کرد.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز