خبرگزاری کار ایران

سفر به همدان ممنوع شد

سفر به همدان ممنوع شد
کد خبر : ۱۱۱۵۱۸۰

فرماندار همدان از اعمال محدودیت های کرونایی برای این شهرستان خبر داد و گفت: پذیرش مسافر در همه مراکز اقامتی این شهرستان ممنوع است و با خودروهای دارای پلاک غیر بومی به شدت برخورد می شود.

به گزارش ایلنا از همدان، محمدعلی محمدی در ستاد مدیریت کرونا اظهار داشت: فعالیت شهربازی ها، مراکز تفریحی و گردشگری در این شهرستان نیز تا اطلاع ثانوی ممنوع است.

وی همچنین از اعمال محدودیت تردد در مسیرهای گردشگری شهر همدان از ساعت ۱۷ خبر داد و گفت: با افزایش چشمگیر شیوع کرونا و موارد ابتلا در مرکز استان مواجه هستیم و این اقدامات ضروری است.

فرماندار همدان خاطرنشان کرد: دستورالعمل ویژه عزاداری مراسم ماه محرم به هیات‌های حسینی ابلاغ شده و برگزاری هرگونه مراسم عزاداری تنها در چارچوب این دستورالعمل ها باید انجام شود.

محمدی با اشاره به ضرورت همکاری عموم مردم در مدیریت پیک پنجم کرونا افزود: تیم های نظارتی در بخش‌های مختلف با تشدید نظارت نسبت به جلوگیری از فعالیت مراکز تعیین شده اقدام کنند.

وی خواستار نظارت جدی‌تر بر باشگاه‌های بدنسازی شد و تاکید کرد: اعمال محدودیت‌ها برای کاهش موارد ابتلا به این بیماری است و همه باید به آن تمکین کنند. 

محمدی افزود: متاسفانه در روزهای تعطیل پایان هفته در همدان شاهد تردد و اقامت تعداد قابل توجهی خودرو با پلاک‌های غیر بومی هستیم.

فرماندار همدان با بیان اینکه بر اجرای محدودیت‌های هوشمند کرونایی با جدیت بیشتری نظارت خواهد شد گفت: حداکثر تلاش ما برخورد اقناعی، اطلاع رسانی مناسب و جلب همکاری و مشارکت مردمی است اما در موارد بی‌توجهی با عنایت به اهمیت موضوع سلامت مردم چاره‌ای جز برخوردهای قانونی و قهری نداریم.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز