خبرگزاری کار ایران

در نشست خبری سپاه مطرح شد؛

تقویت پایگاه‌ها از برنامه‌های سپاه استان قزوین است/ اقتدار امروز کشور در کنار گذاشتن اختلافات است

تقویت پایگاه‌ها از برنامه‌های سپاه استان قزوین است/ اقتدار امروز کشور در کنار گذاشتن اختلافات است
کد خبر : ۱۱۰۲۹۷۹

فرمانده سپاه صاحب الأمر(عج) استان قزوین گفت: پایگاه پیشانی خدمت رسانی به مردم باشد؛ از این رو تقویت و حمایت از پایگاه‌ها در استان قزوین از برنامه‌های سپاه است و رسانه‌ها نیز در این راس تا می‌تواند کمک و پشتیبانی کنند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، سردار رستم علی رفیعی آتانی در نشیت خبری با اصحاب رسانه که ظهر امروز در سپاه استان برگزار شد، گفت: فرماندهان این عرصه اصحاب رسانه هستند که با افکار، ذهن و انسان در ارتباط هستند، سپاه رسانه را ابزار و برای خواسته‌های شخصی و سازمانی خود  نمی‌داند؛ بلکه رسانه پیوند ناگسستنی ملت و سپاه است.   

فرمانده سپاه صاحب الأمر(عج) استان قزوین ادامه داد: با نبود رسانه‌ها فضای جامعه غبار آلود است و برای زدودن غبارها از استان به رسانه‌ها نیاز داریم، باید حرف و خواسته‌ها و مشکلات مردم توسط رسانه‌ها صادقانه کشف شده و با ملاحظه ادبیات انقلاب به مسئولان منتقل شود.

وی ابراز کرد: سپاه پاسداران مولود انقلاب و فرزند ملت ایران است، کسی سپاه را خلق نکرده؛ بلکه سپاه را نیاز مردم و انقلاب خلق کرد.

این مقام مسئول افزود: پس از پیروزی انقلاب و در زمان تثبیت جمهوری اسلامی که بخشی از کشور با مشکل مواجه شد، همه برای حفظ کشور و انقلاب پیشقدم شدند و هیچ یک از اتفاقات و حتی جنگ تحمیلی مانع از پیشرفت انقلاب نشد و در این دوران سپاه نیز اقدامات قابل توجهی انجام داد و چهل هزار نفر از اعضای سپاه شهید شدند.

وی عنوان کرد: دفاع مقدس اوج افتخارات ملت ایران در طول تاریخ کشور است، پس از جنگ تحمیلی نیز سپاه متناسب با نیاز جامعه با تمام ظرفیت وارد میدان شد و در قالب قرارگاه سازندگی خاتم اقداماتی را انجام داد و در مجموع سپاه هر جا نیاز باشد پیشگام خواهد شد.

رفیعی آتانی اظهار کرد: سپاه دشمنان را کوچک کرد و همیشه آماده فداکاری است، سپاه حاصل عاشورا است و تشکیل شد تا دوباره سر ملت به نیزه نرود و زیر فشار و تحقیر و تهدید دشمنان خرد نشود.

وی ادامه داد: امروز فضای سیاسی کشور به تفاهم عمومی رسیده است، امروز اقتدار ما در این است که اختلافات و کج سلیقگی‌ها را کنار بگذاریم.

فرمانده سپاه صاحب الأمر(عج) استان قزوین بیان کرد: پایگاه پیشانی خدمت رسانی به مردم باشد؛ از این رو تقویت و حمایت از پایگاه‌ها در استان قزوین از برنامه‌های سپاه است و رسانه‌ها نیز در این راستا می‌تواند کمک و پشتیبانی کند.

وی گفت: انسجام داخلی سپاه، توجه به بسیج اقشار و اساتید که بیش از دو هزار نفر با آن همکاری دارند نیز از دیگر برنامه‌های  پیش روی سپاه استان است.

 

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز