در استان البرز؛
سامانه ۱۵۹۴ در راستای ارائه خدمات شرکت گاز راه اندازی شد
مدیرعامل شرکت گاز استان البرز از راهاندازی و بهرهبرداری کامل سامانه تلفنی ۱۵۹۴ این شرکت در استان خبر داد.
به گزارش ایلنا از البرز، حسین تقینژاد با بیان این مطلب، گفت: سامانه تلفنی ۱۵۹۴ یک خط خدماتی کشوری است که در راستای اجرای طرح تکریم ارباب رجوع و همچنین توسعه زیرساخت خدمات غیرحضوری، به طور کامل در استان راهاندازی شده و به صورت یکپارچه قابل بهرهبرداری است.
وی درباره قابلیتهای این سیستم، اظهار کرد: دریافت کارکرد کنتور مشترکان کل البرز با امکان مقایسه و کنترل ارقام با سوابق سیستم اصلی مشترکان و نیز اعلام اطلاعات آخرین صورت حساب صادره به صورت لحظهای از سیستم اصلی مشترکان، دو کارکرد مهم این سیستم به شمار میرود.
تقی نژاد درباره خدمات ارائه شده توسط این سامانه گفت: میتوان مختصرا به ارائه خدمات تلفنی برخط به مشترکین توسط کارشناسان و ارائه خدمات تلفن گویا اشاره کرد که شامل اطلاعات قبض و پرداخت تلفنی؛ ثبت قرائت کنتور؛ اعلام حادثه و قطعی گاز؛ اطلاع رسانی؛ ثبت پرسش، انتقاد و شکایت؛ دریافت وقت از رئیس هیات مدیره و مدیرعامل، پیگیری مورد و دریافت پاسخ خواهد بود.
مدیرعامل شرکت گاز استان البرز، همچنین از صندوق صوتی انتقادات و پیشنهادات روابط عمومی با امکان استماع پیام و مدیریت سوابق، امکان اعلام، ویرایش و حذف شماره همراه مشترکان استان جهت ارسال پیامک قبوض، راهنمایی مشترکان در بخشهای مختلف شرکت و امکان مشاهده سوابق کامل تماسهای یک مشترک را از دیگر ویژگیهای تلفن گویای ۱۵۹۴ ذکر کرد.