مدیر کل ارتباطات شهرداری شیراز خبر داد؛
پاسخگویی به ۲۳۰ تماس از سوی شهروندان مبنی بر رفع خطر درخت شکسته
مدیر کل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری شیراز از پاسخگویی به ۲۳۰ تماس از سوی شهروندان مبنی بر رفع خطر درخت شکسته و به زمین افتاده خبر داد.
به گزارش ایلنا حمید جورکش گفت: از ساعات اولیه همکاران مرکز ۱۳۷ تماسهای شهروندان در خصوص شکستن درختان را ثبت و برای حوزه های مرتبط جهت رفع مشکل ارسال کردند.
وی افزود: برای تسریع در انجام کار موارد فوری و خطرساز، علاوه بر ثبت در نرم افزار، این موارد از طریق پیامک هم به حوزه های مرتبط ارسال می شود.
مدیر کل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری شیراز اضافه کرد: با توجه به آماده کردن زیرساختها برای مواقع بحران، در هنگام وزش شدید باد و طوفان روز جمعه، کارشناسان اطلاع یابی در مرکز 137 پاسخگویی شبانه روزی شهروندان بودند.
مرکز 137 با پیگیری تا حصول نتیجه و رفع خطر موارد گزارش شده را پیگیری نموده تا مشکلات شهروندان در مواقع بحران به حداقل ممکن برسد