خبرگزاری کار ایران

مدیر درمان تأمین اجتماعی گیلان خبر داد:

لغو صدور دفترچه بیمه تامین اجتماعی از اول اسفند

لغو صدور دفترچه بیمه تامین اجتماعی از اول اسفند
کد خبر : ۱۰۳۹۵۳۵

مدیر درمان تأمین اجتماعی گیلان گفت: از اول اسفند به بیماران به جای دفترچه بیمه تأمین اجتماعی با کد ملی خدمات ارائه می شود.

به گزارش ایلنا از رشت، رضا قنبرپور اظهار داشت: بیماران به جای دفترچه تامین اجتماعی با کارت شناسایی دارای کد ملی به پزشک مراجعه کنند.

وی گفت: در سه ماه گذشته 150 هزار نسخه الکترونیکی نوشته شده که با تکمیل این نسخه ها و کاربردی کردن از خطاهای انسانی در روند درمان جلوگیری می شود.

مدیر درمان تأمین اجتماعی گیلان افزود : بیماران در قرارداد جدید تأمین اجتماعی با بیمه تکمیلی آتیه سازان، هیچ هزینه ای برای درمان پرداخت نمی کنند.

رضا قنبرپور در خصوص پذیرش بیماران کرونایی در بیمارستان رسول اکرم رشت هم گفت: این بیمارستان فقط بیماران حاد کرونایی یا بیمار غیرکرونایی که برای درمان به این بیمارستان مراجعه و در حین درمان ، تست کرونا آن ها مثبت شود را بستری می کند.

وی افزود : بخش اورژانس حوادث و سوانح بیمارستان رسول اکرم پس از 20 سال از اول آذر امسال راه اندازی شد و تاکنون به بیش از هزار نفر در این بخش خدمات داده شد.

مدیر درمان تأمین اجتماعی گیلان گفت: به تازگی 10تخت NICU برای نگهداری نوزادان نارس هم به این بیمارستان اختصاص پیدا کرده است.

رضا قنبرپور در خصوص ساخت و تجهیز بیمارستان های تأمین اجتماعی گیلان هم اعلام کرد: علاوه بر افزودن 100تخت به تخت‌های بیمارستان رسول اکرم رشت در آینده‌ای نزدیک و پیشرفت 50 درصدی ساخت بیمارستان 64 تختخوابی تامین اجتماعی لنگرود، در تالش هم بیمارستان تأمین اجتماعی برای خدمات رسانی به بیماران غرب استان در نظر گرفته شده است.

وی در پایان از راه اندازی پلی کلینیک تخصصی دریا در بندر انزلی هم خبر داد و افزود : امکان صدور مجوز برای هر تخصصی در این مکان وجود دارد.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز