مدیرعامل شرکت توزیع برق هرمزگان خبر داد:
تمام خدمات شرکت توزیع برق غیرحضوری شد
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان هرمزگان با بیان اینکه تمام خدمات شرکت توزیع برق غیرحضوری شد، گفت: وظیفه همه ما خدمت رسانی مطلوب به مردم استان هرمزگان است.
وی تعامل این شرکت با شهرداری بندرعباس به عنوان دستگاههای خدمت رسان را مثبت ارزیابی کرد و افزود: تعامل و همکاری دو دستگاه باعث انجام مطلوب کارها و رضایت مندی مردم خواهد شد.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان هرمزگان در ادامه به مشکلات این شرکت در ارائه خدمت به مردم استان اشاره کرد و گفت: با افزایش انشعاب برق در استان و به دلیل کمبود کنتور و نبود آن در بازار و همچنین کمبود کابل، خدمت رسانی به مردم با تاخیر و کندی انجام می شود.
عبدی، سرقت تاسیسات برق را یکی دیگر از معضلات و مشکلات شهرهای استان دانست و بیان داشت: یکی از برنامه های این شرکت تبدیل شبکه هوایی برق به شبکه زمینی است تا با این کار هم زیبایی بصری شهر حفظ شود و هم سرقت تاسیسات برق کاهش یابد.
به گفته وی، شبکه های هوایی قدیمی شهر نیز در برنامه این شرکت قرار دارد که به شبکه زمینی تبدیل شود.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق هرمزگان درخصوص خاموشی معابر اضافه کرد: کاهش روشنایی معابر از سیاست های شرکت توانیر است که ما طبق بخشنامه ها و دستورالعمل ها مجبور به اعمال خاموشی های معابر هستیم.
وی ابراز کرد: با بهره مندی از تکنولوژی جدید و استفاده از لامپ های کم مصرف، خاموشی معابر به حداقل برسد.
وی ارائه خدمات غیرحضوری شرکت توزیع نیروی برق هرمزگان به مشترکین و مردم را یکی از برنامه های این شرکت در سال جاری دانست و افزود: تمام خدمات به صورت غیرحضوری و از طریق اپلیکیشن برق من انجام می شود و هیچگونه خدمات به صورت حضوری در این شرکت ارائه نمی شود.