خبرگزاری کار ایران

فرماندار دنا خبرداد:‌

اجرای طرح خانه به خانه شهید سلیمانی در روستاهای دنا

اجرای طرح خانه به خانه شهید سلیمانی در روستاهای دنا
کد خبر : ۱۰۰۹۶۷۱

فرماندار دنا در استان کهگیلویه و بویراحمد از اجرای طرح مبارزه با کرونا با عنوان شهید سلیمانی در روستاهای این شهرستان خبرداد و اظهارداشت: برای اجرای دقیق این طرح، برنامه روستاگردی در دستورکار مسئولان ارشد شهرستانی، بخشداران، دهیاران و اعضای شوراهای اسلامی قرار دارد.

به گزارش‌ایلنا از یاسوج، عبدالحمید پناهی گفت: در کنار مبارزه با ویروس کرونا در شهرستان دنا و اجرای طرح شهید سلیمانی، هیچ زمانی از مشکلات روستاها غافل نبوده ایم و روستاگردی را با حداقل افراد همچنان ادامه می دهیم و خدمات رسانی می‌کنیم.

وی افزود: تاکنون چندین مرتبه به حوزه "شبلیز"، "سادات محمودی"، "مازه کز و دشت بز"، نقاط مرزی شهرستان دنا و اخیرا هم به روستای بهرام بیگی به منظور بررسی مشکلات و مرتفع کردن آنان سفر کرده ایم.

مسئول ارشد اجرایی شهرستان دنا، هدف از برنامه روستاگردی را حل مشکلات روستانشینان عنوان و اظهارداشت: طرح هایی در این روستاها در دست اجرا داریم که بطور دائم میزان پیشرفت آنها رصد شده و مردم نیز مطالبات و خواسته هایی دارند که در این بازدیدها اگر شرایط اعتباری مناسب باشد اقدام می کنیم.

پناهی در ادامه به بخشی اقدامات صورت گرفته در روستاگردی شهرستان دنا اشاره و خاطرنشان کرد: لوله‌کشی آب در "مازه کز و دشت بز"، مرتفع شدن مشکلات برق و طرح هادی و آبرسانی در دهستان "شبلیز"، حل مشکل آب آشامیدنی و آبگرفتگی در "مروچنار و کتک" سادات محمودی با همکاری و همراهی نیروهای جهادی سپاه شهرستان دنا، در روستای "کتا" اختصاص مبلغی برای اجرای طرح هادی و تهیه خودروی پسماند و اختصاص اعتبار ۱۰۰ میلیون تومان به حوزه گردشگری و صنایع دستی در "میمند"، در روستاهای "رودشتی" و "بنستان" رفع مشکل باغات و مجتمع رفاهی بین راهی، در حوزه "بهرام بیگی" نیز دیوار حایل، آنتن دهی تلفن، جاده قبرستان مرتفع شد و در روستای "سمرون" هم پمپاژ  آب نیز مشکلاتی داشت که در دست اقدام و اجرا است.

فرماندار دنا در خصوص مشکلات زیرساختی در حوزه مخابرات و آنتن دهی تلفن همراه و اینترنت در برخی از روستاهای شهرستان دنا هم گفت: این زیرساخت در روستاهای کریک، دارشاهی، بخش پاتاوه، بهرام بیگی، میمند، بادمگان، بن زرد و خونگاه حل شده و برخی روستای دیگر را نیز پیگیر هستیم.

پناهی به مشکلات آرد روستایی اشاره کرد و گفت: در یک مرحله 20 تن و در یک مرحله پنج تن به آرد روستایی اضافه کردیم و در حوزه کشاورزی هم بالای 30 جدول روستایی در برنامه داریم که از 40 تا 100درصد پیشرفت داشته است.

وی افزود: در روستای اقبال آباد سی سخت منتظر قیر رایگان هستیم که خبرهای خوبی در راه است و در روستای توت نده نیز در روزهای آینده عملیات آسفالت ریزی به طول یک کیلومتر انجام می گیرد.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز