شهردار قزوین:
سامانه ۱۳۷ آماده پذیرش مشکلات شهروندان قزوینی در ایام محدودیتها است
شهردار قزوین گفت: با توجه به اجرای طرح جامع مدیریت هوشمند محدودیتها، سامانه ۱۳۷ آماده پاسخگویی به شهروندان قزوینی برای کاهش مراجعات به شهرداری است.
به گزارشخبرنگار ایلنا از قزوین، سیاوش طاهرخانی اظهار کرد: با توجه به افزایش شیوع بیماری کرونا در قزوین به شهروندان توصیه می شود که از روشهای غیرحضوری برای برطرف کردن مشکلات خود اقدام کنند.
شهردار قزوین با بیان اینکه این سامانه در راستای ایجاد ارتباط آسان شهروندان با مدیریت شهری و سرعت بخشیدن به رفع مشکلات و خدماترسانی فعال است، اظهار داشت : کارکنان این اداره به صورت ۲۴ ساعته در سه شیفت آماده پاسخگویی هستند.
طاهرخانی ادامه داد: از ابتدایی امسال بیش از چهار و ۵۰۰ تماس از طریق این سامانه ثبت شده است.
وی با بیان اینکه متاسفانه براثر شیوع بیماری کرونا در ماههای اخیر تعدادی ار پرسنل شهرداری جان خود را از دست دادند، افزود: برای حفظ سلامت پرسنل و کاهش بیماری برنامه دور کاری در دستور کار قرار گرفت.
این مسئول تاکید کرد: از تمامی مدیران شهرداری قزوین درخواست شده که در درجه اول باید به فکر سلامت کارکنان و ارباب رجوعان خود باشند و به مراجعانی که شیوهنامههای بهداشتی را رعایت نمیکنند، خدمات ارائه نکنند.
شهردار قزوین با بیان اینکه در شرایط فعلی پروژههای عمرانی تعطیل نشده است، اضافه کرد: هم اکنون تمامی حوزههای عمرانی و خدمات شهری که زیرنظر پیمانکاران شهرداری قزوین مانند گذشته با جدیت ضمن رعایت شیوهنامههای بهداشتی به فعالیت خود ادامه می دهند.