خبرگزاری کار ایران

رئیس شورای شهر اردبیل:

پروژه های شهرداری با رعایت عدالت اجتماعی پیش می‌رود

پروژه های شهرداری با رعایت عدالت اجتماعی پیش می‌رود
کد خبر : ۱۵۱۸۲۳۳

رئیس شورای شهر اردبیل گفت: پروژه های شهرداری با رعایت عدالت اجتماعی پیش می‌رود.

به گزارش ایلنا، ابراهیم علی پور اظهار کرد: هر اقدام زیربنایی یا دستاوردی در حوزه مدیریت شهری متعلق به تلاش تمامی اعضای شورای شهر در کنار شهردار اردبیل است.

وی گفت: هدف اصلی شورا و شهرداری اردبیل یک هدف واحد است. در واقع هر پروژه عمرانی که در سطح شهر اجرا میشود در سایه تعامل و همراهی مجموعه شورا با شهردار، مدیران مناطق و مدیران دستگاه های اداری از جمله استاندار اردبیل، معاون استانداری، دادستان و رئیس دادگستری و دیگران مسئولان شهری و استانی است که جا دارد از تلاش این عزیزان قدردانی کنم.

رئیس شورای شهر اردبیل با تاکید بر اینکه تا زمانی که مدیریت شهری به نخو احسن انجام میشود از شهردار اردبیل حمایت خواهیم کرد؛ افزود: تک به تک اعضای شورای شهر حامی شهردار اردبیل است چرا که پروژه های شهری با رعایت عدالت اجتماعی در سطح شهر پیش میرود.

علی پور در ادامه جلسه بیان کرد: در لایحه ای همزمان با فرا رسیدن هفته دولت و هفته دفاع مقدس، اعضای شورای شهر  با صدور مجوز اعمال کاهش در مطالبات شهرداری موافقت کردند و این طرح از  شهریور تا  مهرماه اجرا خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه این طرح از تاریخ یکم شهریور تا دهم مهرماه اجرا خواهد شد؛ افزود: میزان تخفیف شهرداری از یک شهریور تا ۲۰ شهریور ۳۰ درصد و از ۲۱ شهریور تا ۱۰ مهرماه ۲۰ درصد خواهد بود.

رئیس شورای شهر اردبیل به بررسی و تصویب بیش از 11 لایحه شهرداری در جلسه رسمی شورای شهر اشاره کرد و افزود: مهمترین لایحه در این جلسه  صدور مجوز برای تملک بیش از  ملک واقع در 20 متری محله آراز علی(شهریار) بود که بعد از بررسی در کمیسیون تملک و واگذای در قبال این توافق با صاحبان املاک، بسته تشویقی  پروانه رایگان بصورت همکف تجاری و یا مسکونی نیز ارایه میشود.

علی پور عنوان کرد: تشویق مالی تیم ووشوی استان اردبیل، مساعدت مالی  به چند نفر از همکاران آسیب دیده شهرداری، مجوز استرداد دو دستگاه اتوبوس در قبال حکم محکومیت مالی از یکی از شهرستانهای اردبیل مجمز اجرای صورتجلسه شورای نامگذاری  از دیگر لایحه های مطرح شده در این جلسه بود که به تصویب اعضای شورای شهر اردبیل رسید.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز