خبرگزاری کار ایران

مشاور اقتصادی اتاق بازرگانی خراسان رضوی:

توسعه مشهد در گرو افزایش مشارکت بخش خصوصی است

توسعه مشهد در گرو افزایش مشارکت بخش خصوصی است
کد خبر : ۹۷۲۷۳

شهرداری می‌تواند با برگزاری نمایشگاه فرصت‌های سرمایه‌گذاری در پایتخت معنوی ایران، فرصت سرمایه‌گذاری را به سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی معرفی کند.

ایلنا: مشاور اقتصادی اتاق بازرگانی خراسان رضوی گفت: توسعه مشهد نیازمند سرمایه‌گذاری بخش خصوصی و مشارکت شهروندان است.
به گزارش ایلنا از مشهد، محمد حسین خطیب بیان کرد: ارتقای خدماتی که شهرداری به زائران و مجاوران بارگاه امام رضا(ع) ارائه می‌کند، به مشارکت و سرمایه‌گذاری بخش خصوصی نیازمند است.
وی با بیان اینکه شهرداری مشهد به عنوان مدیریت یکی از کلان‌شهرهای کشور وظیفه دارد در موضوعات مختلف و زیرساختی شهر وارد شده و سرمایه‌گذاری کند، افزود: مشارکت شهروندان در امور شهر ظرفیت مطلوب و قابل توجهی است.
وی با اشاره به پتانسیل گردشگری مشهد به عنوان مهم‌ترین رکن توسعه و سرمایه‌گذاری در مشهد خاطرنشان کرد: شهرداری می‌تواند با برگزاری نمایشگاه فرصت‌های سرمایه‌گذاری در پایتخت معنوی ایران، فرصت سرمایه‌گذاری را به سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی معرفی کند.
وی با تاکید بر جایگاه ویژه مشارکت مردم در امور اجرایی شهر و اخذ ایده‌ها و نظرات و انجام پروژه‌ها با همراهی و همکاری همه اقشار به ویژه صاحبان اندیشه و متخصصان و صاحب‌نظران اضافه کرد: جلب و جذب سرمایه‌های بخش خصوصی نیاز اساسی برای توسعه و عمران کلانشهرهایی همچون مشهد است.
خطیب با بیان اینکه توسعه متوازن، نیازمند مشارکت شهروندان و سرمایه‌گذاران بخش خصوصی است، تاکید کرد: جاذبه‌های سرمایه‌گذاری زیادی در مشهد در زمینه‌هایی نظیر حمل و نقل، گردشگری و احداث مجتمع‌های تجاری و مسکونی وجود دارد که با فراهم‌سازی جذب سرمایه‌گذار در این بخش‌ها می‌توانیم رشد مشهد را در سال‌های آینده شتاب دهیم.
خطیب خاطرنشان‌کرد: مشهد از جمله شهرهایی است که برای توسعه در آن نمی‌توان تنها منتظر دولت بود بلکه باید شرایط مشارکت بخش خصوصی را در مشهد را فعال کرد.

 

ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز