خبرگزاری کار ایران

دبیر اجرایی خانه کارگر تبریز در انتخابات شورای شهر حضور دارد

دبیر اجرایی خانه کارگر تبریز در انتخابات شورای شهر حضور دارد
کد خبر : ۶۳۷۹۵

صادق زاده با دارا بودن پیشینه قوی سیاسی و اجتماعی و دعوت تشکل ها و اقشار مختلف مردم وارد صحنه انتخابات شده است./وی پیش از حضور در فرمانداری تبریز برای ثبت نام در این انتخابات در گلزار شهدای تبریز حاضر شد و با آرمان های انقلاب اسلامی تجدید میثاق کرد.

ایلنا- تبریز: کریم صادق زاده دبیر اجرایی خانه کارگر تبریز با دعوت گسترده تشکل ها، کارگران، بازنشستگان و اقشار مختلف مردم کاندیدای چهارمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر تبریز شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا کریم صادق زاده پیش از حضور در فرمانداری تبریز برای ثبت نام در این انتخابات در گلزار شهدای تبریز حاضر شد و با آرمان های انقلاب اسلامی تجدید میثاق کرد.

وی که در این دوره از انتخابات شورای اسلامی شهر تبریز با شعار " حماسه تو حضور من شهری آباد" وارد صحنه شده است مهمترین انگیزه خود از این حضور را خدمتگذاری و پیگیری مطالبات مردم، احیای عظمت دیرینه کلانشهر تبریز و توزیع عادلانه امکانات شهری به ویژه در مناطق محروم شهر اعلام کرد و گفت: شهر تبریز قحط الرجال نبوده ولی مشکل ما آنجاست کسانی که می آیند و پیروز می شوند به پشت سرشان نگاه نمی کنند و محلی سخن می گویند و ملی عمل می نمایند اما در مقایسه با شهرهای هم تراز دیگران ملی سخن می گویند و بیشتر محلی عمل می کنند ما قادریمد با سلایق مختلف شهرمان را به اوج دیرینه خود برسانیم پس باید با حضور خود شورای شهرمان را پیشگام شهرهای کشور نماییم.

کریم صادق زاده که کلیدی ترین چهره جامعه کارگری استان آذربایجان شرقی در دو دهه اخیر در سطح منطقه به شمار می رود دارای پیشینه قوی سیاسی و اجتماعی در عرصه های مختلف نیز بوده و در چندین دوره از انتخابات ریاست جمهوری و مجلس شورای اسلامی مسئولیت ستادهای انتخاباتی کاندیداهای موثر و محوری استان و تبریز و ائتلاف های مختلف سیاسی را بر عهده داشته است.

وی که هم اکنون همچنین ریاست کانون کارگران بازنشسته تبریز را بر عهده دارد و علاوه بر پشتوانه جامعه چندین هزار نفری کارگری که صادق زاده در دو دهه اخیر همواره صدای دفاع از حقوق آنان را سرداده است از حمایت جمعیت کثیر کارگران بازنشسته تبریز نیز برخوردار است.

صادق زاده به همین پشتوانه اخیرا توانست با اکثریت آرا توانست به عضویت کانونعالی کانون کارگران بازنشسته کشوری درآید.

توسعه گسترده خانه کارگر تبریز در قالب تاسیس مرکز آموزش علمی کاربردی، برگزاری آموزش رایگان برای بیش از 65 هزار نفر از کارگران و اعضای خانواده آنان، ایجاد مرکز رفاهی خانه کارگر بدون بهره گیری از بودجه دولتی آن هم در یکی از مناطق محروم شهر تبریز از دیگر اقدامات وی به شمار می رود.

فعالیت گسترده صادق زاده در امور خیریه و مشارکت در راه اندازی چندین مرکز فرهنگی، ورزشی و خیریه از دیگر اقدامات وی بوده است.

اما مهمترین بخش فعالیت صادق زاده به ایفای نقش وی در عرصه کارگری در راستای دفاع از حقوق این قشرمربوط می شود به طوری که در این سال ها همواره فریاد مطالبات جامعه کارگری و کارگران بازنشسته از وی به گوش مسئولین رسانده شده و صادق زاده در جهت احقاق حقوق این قشر نه تنها تمامی راه های قانونی را طی کرده بلکه خود با ارایه پیشنهادات به مسئولان و نمایندگان مجلس شورای اسلامی توانسته در سطح تصمیمات کلان کشوری نیز نقش موثر ایفا کند.

ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز