خبرگزاری کار ایران

انجمن علمی باستان‌شناسی ایران در نامه‌ای خطاب به محمدعلی نجفی:

شأن ازدست رفته سازمان میراث فرهنگی را به آن بازگردانید

شأن ازدست رفته سازمان میراث فرهنگی را به آن بازگردانید
کد خبر : ۹۷۴۵۴

آسیب‌های وارده بر پیکره سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در سالهای اخیر نتیجه ورود و تسلط جمعی غیرمتخصص و بی‌اعتنا به توان و تجربه ارزشمند کار‌شناسان درون سازمان و متخصصان و صاحب نظران دانشگاهی بوده است.

ایلنا: انجمن علمی باستان‌شناسی ایران در بیانیه‌ای انتخاب محمدعلی نجفی را به سمت ریاست سازمان میراث فرهنگی، گردشگری و صناعی دستی تبریک گفت.

به گزارش خبرنگار ایلنا، متن این بیانیه به شرح زیر است:

جناب آقای دکتر نجفی
معاون محترم رئیس جمهور و رییس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری

با سلام و احترام،
خبر انتصاب حضرتعالی به سمت معاون رئیس جمهور و رییس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مایه مسرت و دلگرمی اعضاء، متخصصان و علاقمندان این حوزه شد. انجمن علمی باستان‌شناسی ایران به عنوان نماینده بخشی قابل ملاحظه از خانواده بزرگ میراث فرهنگی کشور ضمن عرض تبریک این مسئولیت خطیر به حضور جنابعالی رجاء واثق دارد دانش، توان بالای برنامه ریزی و تجربه طولانی حضرتعالی در حوزه‌های مختلف فرهنگی و اجرایی کشور، زمینه‌ساز بازگشت اعتماد و عقلانیت در مهم‌ترین دستگاه فرهنگی کشور خواهد شد. حضرتعالی نیک آگاهید که آسیب‌های وارده بر پیکره سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در طی سالهای اخیر نتیجه ورود و تسلط جمعی غیرمتخصص و بی‌اعتنا به توان و تجربه ارزشمند کار‌شناسان درون سازمان و متخصصان و صاحب نظران دانشگاهی بوده است. انجمن علمی باستان‌شناسی ایران بر این باور است که التیام زخم‌های وارده بر پیکره سازمان متبوع حضرتعالی تنها در سایه شایسته سالاری، برنامه ریزی جامع، بازسازی و جلب اعتماد از دست رفته میان بدنه و مدیریت کلان سازمان میسر خواهد شد. در پایان ضمن آرزوی توفیق برای حضرتعالی در جهت اعتلای شأن و جایگاه از دست رفته سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، آمادگی کامل این انجمن را برای کمک به پیش برد اهداف و برنامه‌های آن سازمان اعلام می‌دارد.
انجمن علمی باستان‌شناسی ایران

ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز