خبرگزاری کار ایران

پرویز‌پور حسینی:

ایرانشهر در جذب تماشاگران موفق عمل کرده است

کد خبر : ۳۴۹۰۶

خصوصی شدن تئا‌تر در ایران روی مرز قرار دارد و اگر گروه‌های نمایشی برای جذب تماشاگر دست به اجراهای سطحی و صرفا مردم‌پسند بزنند، در طولانی مدت نه تنها موفق نخواهد بود بلکه به بیراهه نیز کشیده می‌شود.

ایلنا: پرویز‌پور حسینی گفت: ایرانشهر با سالن‌های مجهزی که دارد توانسته در جذب تماشاگران به خصوص تماشاگران جدید بسیار موفق عمل کند.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل مجموعه تماشاخانه ایرانشهر پورحسینی؛ با اشاره به دلایل موفقیت ایرانشهر خاطرنشان کرد: برنامه ریزی‌های دقیق، نوع سالن‌های استاندارد و همچنین حضور کارکنان حرفه‌ای از جمله دلایل موفقیت مجموعه تماشاخانه ایرانشهر در جذب مخاطبان است و من معتقدم سالن استاد سمندریان، ‌بهترین سالن نمایش در ایران است، زیرا این قابلیت را دارد که صحنه را در هر نقطه‌ای از سالن که بخواهید قرار دهید و محل نشستن تماشاگران هم قابل تغییر و منطبق با صحنه است. یکی دیگر از ویژگی‌های این سالن سقف بلندی است که نسبت به سایر سالن‌ها برتری دارد چون نور‌پردازی در آن راحت‌تر صورت می‌گیرد و این در حالی است که، سالن شماره یک مجموعه ایرانشهر نیز سالن خوب و استانداردی است.

این بازیگر پیشکسوت ادامه داد: خصوصی شدن تئا‌تر در ایران روی مرز قرار دارد و اگر گروه‌های نمایشی برای جذب تماشاگر دست به اجراهای سطحی و صرفا مردم‌پسند بزنند، در طولانی مدت نه تنها موفق نخواهد بود بلکه به بیراهه نیز کشیده می‌شود.

کارگردان نمایش «نظاره گر مرگ» با اشاره به دعوت از بازیگران چهره در تئا‌تر خاطرنشان کرد: دعوت از بازیگران چهره اگر صرفا جهت فروش گیشه و استفاده ابزاری از آن‌ها نباشد، می‌تواند ایده‌ای موفق و قابل تامل باشد.

پورحسینی، در پایان با تقدیر از اقدام تماشاخانه ایرانشهر در خصوص نامگذاری یکی از سالن‌های خود به نام استاد سمندریان، در خصوص ضرورت قرار دادن نام یک پژوهشگر تئا‌تر بر سالن‌های تئاتری گفت: نام‌گذاری سالن به نام یک پژوهشگر مستلزم آن است که فردی باشد که در تئا‌تر هم‌سنگ اساتیدی همچون حمید سمندریان باشد.

پرویز پورحسینی متولد ۱۳۲۰ تهران است که تا کنون کارگردانی، نویسندگی و بازی در بیش از ۵۰ اثر نمایشی را در کارنامه حرفه‌ای خود دارد.

ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز