خبرگزاری کار ایران

دبیر حزب حامیان ولایت:

حفظ منافع شخصی به جای رفع مشکلات مردم شرم‌آور است

حفظ منافع شخصی به جای رفع مشکلات مردم شرم‌آور است
کد خبر : ۴۴۵۷۴

باید در این انتخابات کسی را انتخاب کنیم که امتحان خود را در طول سال‌های انقلاب اسلامی پس داده و توانایی‌های خود را در زمینه‌های مختلف به مردم اثبات کرده است.

ایلنا: دبیر حزب حامیان ولایت گفت: شرم آور است که یک درگیری در صحن علنی مجلس و از تریبون مردم صورت بگیرد و به جای رفع حل مشکلات مردم بدنبال قدرت نمایی و حفظ منافع خود باشیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا، دلاور سیامی در نشست حزب حامیان ولایت با بیان اینکه مردم از برخی از مسئولان رده بالا بهتر پیرو خط رهبری هستند، افزود: ‌همانطور که در این سال‌ها جالش‌های امنیتی فراوانی در مناطق مختلف کشور بدنبال ضربه زدن به کشور بوده است بحث تنزل اقتدار کشور در منطقه همچنان ادامه دارد و این درحالی است که مقام رهبری بیداری اسلامی را یک حقیقت رخ داده عنوان کرده است.

دبیر حزب حامیان ولایت ضمن اشاره به وجود تحریم‌های علیه ایران در جوامع بین المللی گفت: خوشبختانه کشور با تمام وجود مشکلات در هیچ زمینه‌ای عقب نمانده است و به کشورهای پیشرفته در علوم مختلف همچون انرژی هسته‌ای و تسلیحات پیوسته است.

وی تحریم‌ها را عامل خودساختگی کشور عنوان کرد و افزود: با وجود این مشکلات ما یاد گرفتیم تا با تکیه بر خورد و تلاش به جایگاه واقعی خود دست پیدا کنیم.

سیامی درباره انتخابات ریاست جمهوری سال آتی اظهار کرد: دسیسه‌های فتنه در زمینه انتخابات ریاست جمهوری چیده شده است و دشمنان با همکاری نیروی‌های داخلی و حتی با استفادهاز پول مردم به دنبال به راه انداختن جریانات انحرافی همچون انتخابات آزاد در کشور است.

وی درباره تاثیر برنامه هدفمندی یارانه‌ها در تورم وگرانی افزود: اجرای یارانه موجب شد که پول بیشتری وارد کشور شود و هرچه که پول وارد شود قدرت خرید افزایش پیدا می‌کند واین افزایش تورم را با خود به همراه دارد.

وی ادامه داد: هدفمندی یارانه‌ها برنامه موفقی محسوب می‌شد ولی بهتر بود به جای پرداخت پول به مردم اجرای خدمات یا ارائه کالاهای موردنیاز زندگی در نظر گرفته می‌شد چراکه پرداخت ۴۰ هزار تومان وجه نقد به مردم به جایی نمی‌رسد و تنها گران شدن را بدنبال دارد.

دبیر حزب حامیان ولایت ضمن اشاره به درگیری روسای قوا در صحن علنی مجلس تاکید کرد: شرم آور است که یک چنین درگیری در صحن علنی مجلس و از تریبون مردم صورت بگیرد و به جای رفع حل مشکلات مردم بدنبال قدرت نمایی و حفظ منافع خودباشیم.

سیامی با بیان اینکه چرا اختلاس گران بزرگ اعدام نمی‌شوند افزود: چرا باید پولی که برای رفع مشکلات اقتصادی مردم است در دست عده‌ای محدود باشد و از تریبون مردمی بدنبال حفظ قدرت و منافع خود باشند.

وی با اشاره به وجود ۳۰۰ هزار پرونده بدون نام در سازمان تامین اجتماعی گفت: چرا یک فرد می‌تواند در یک سازمان ۳۰۰ هزار پرونده را بدون نام و مشخصاتی جابجا کند و چرا باید از چنین فردی حمایت صورت بگیرد ما باید با مردم صادق باشیم و بدانیم که بقای دولت در آرامش است نه درگیری.

دبیر حزب حامیان ولایت با بیان اینکه رهبری بار‌ها تاکید کرده‌اند که نباید ابزار دشمنان خارجی شویم و در زمین آنان بازی کنیم افزود: با ایجاد اختلافات داخلی نباید خود را به ابزار دست دشمنان انقلاب اسلامی تبدیل کنیم و رئیسان قوا باید بگویند چرا با این رفتار زمینه‌های نفوذ فتنه در کشور فراهم کرده‌اند.

سیامی فتنه سال ۹۲ را به مراتب جدی‌تر از سال ۸۸ خواند و گفت: چرا مجلس یک استیضاح را صبح امضا می‌کند و شب‌‌ همان استیضاح را پس می‌گیرد بی‌شک این رفتار به خاطر مردم نیست بلکه احساسی و از خودخواهی افراد است.

وی درباره انتخابات سال ۹۲ اظهار کرد: باید در این انتخابات کسی را انتخاب کنیم که امتحان خود را در طول سال‌های انقلاب اسلامی پس داده و توانایی‌های خود را در زمینه‌های مختلف به مردم اثبات کرده است.

دبیر حزب حامیان ولایت از ثبت نام ۲۰۰ نفر در این حزب برای شرکت در انتخابات شورای شهر تهران خبرداد و گفت: پس از اتمام مرحله ثبت نام افرادی در مدیریت شهری کاردان هستند و شاخص‌های لازم انقلاب اسلامی را دارند انتخاب می‌شوند.

سیامی تاکید کرد: بسیاری از مسئولان کشوری بار‌ها اسم ولایت را در کارهای خود الگو عنوان کردند ولی خلاف آن را انجام دادند و در انتخابات آتی باید سعی کنیم فردی را انتخاب کنیم که اعمالش با گفتارش یکی باشد.

ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز