خبرگزاری کار ایران

با گذشت چند روز از طرح زمستانه؛

نجات ۱۴۰ نفر در مناطق کوهستانی

نجات ۱۴۰ نفر در مناطق کوهستانی
کد خبر : ۳۰۹۹۸

در پی عملیات‌های امدادی از ۱۴۰ نفر آسیب دیده متاسفانه یک نفر جان خود را ازدست داد.

ایلنا: سخنگوی سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر در رابطه با خدمات امدادی طرح زمستانه ویژه مناطق کوهستانی گفت: پس از گذشت چند روز از این طرح ۱۴۰ نفر نجات پیدا کردند و ۱۵ نفر جهت ارائه خدمات درمانی به مراکز درمانی منتقل شدند.

حسین درخشان در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایلنا در رابطه با عملیات‌های امداد و نجات امسال طرح زمستانه گفت: در طول چند روز گذشته طرح زمستانه امسال به کوهنوردان، اسکی باز و شهروندان در مناطق کوهستانی امداد رسانی صورت گرفته است.

سخنگوی سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر ادامه داد: این عملیات‌ها به صورت شیفتی به ویژه در روزهای تعطیل ۲۴ ساعته خدمات ارائه می‌دهند.

وی در رابطه با جزییات عملیات‌های امداد و نجات طرح زمستانه مناطق کوهستانی، اظهار کرد: تا کنون ۳۱ عملیات امداد و نجات انجام گرفته است که تهران با شش، اصفهان با دو و شیراز با دوعملیات، بیشترین تعداد عملیات را به خود اختصاص داده‌اند.

درخشان در رابطه با تعداد افراد نجات یافته در طرح زمستانه، خاطر نشان کرد: در پی عملیات‌های امدادی از ۱۴۰ نفر آسیب دیده متاسفانه یک نفر جان خود را ازدست داد و ۵۸ نفر مصدوم شدند که پس از انجام مراحل درمانی سرپایی، ۱۵ نفر از آنان نیز به مراکز درمانی منتقل شدند.

سخنگوی سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر در رابطه با تیم‌های امدادی مناطق کوهستانی، گفت: ۱۸۶ امدادگر در ۵۵ پایگاه متمرکز و نیمه متمرکز در مناطق کوهستانی به صورت ۲۴ ساعته به شهروندان، کوهنوردان و اسکی بازان خدمات امدادی ارائه می‌دهند.

ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز