خبرگزاری کار ایران

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران:

تمامی پارکینگ‌ها و درب‌های بهشت الزهرا بر روی مردم باز است

تمامی پارکینگ‌ها و درب‌های بهشت الزهرا بر روی مردم باز است
کد خبر : ۵۶۲۱۲

از ساعت ۴ صبح پنجشنبه (۲۴ اسفندماه) تا پایان روز جمعه تمهیداتی را در نظر گرفته‌ایم و ضمن اجرای طرح ترافیک در محدوده بهشت زهرا تمامی نیرو‌ها در حالت آماده باش کامل هستند.

ایلنا: رییس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران از طرح ترافیکی پنج شنبه و جمعه آخر سال در جوار بهشت الزهرا خبر داد و گفت: تمامی پارکینگ‌ها و درب‌های ورود بهشت الزهرا از نیمه شب چهارشنبه بر روی زایران اهل قبور باز است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سردار حسین رحیمی در نشست خبری طرح ترافیکی مراسم پنجشنبه و جمعه آخر سال ۹۱ گفت: طبق سنت اسلامی در آخر هر سال تعداد زیادی از مردم برای زیارت اهل قبور به بهشت زهرا مشرف می‌شوند که در این میان تهران از شرایط خاصی برخوردار است لذا طی برنامه ریزی دقیقی از ساعت ۴ صبح پنجشنبه تا پایان روز جمعه تمهیداتی را در نظر گرفته‌ایم و ضمن اجرای طرح ترافیک در محدوده بهشت زهرا تمامی نیرو‌ها در حالت آماده باش کامل هستند.

وی ادامه داد: طرح ترافیکی آخر سال علاوه بر بهشت زهرا امام‌زاده صالح، امام‌زاده اسماعیل، امام‌زاده علی اکبر چیذر، شاه ابدالعظیم حسنی و حرم مطهر امام (ره) را شامل می‌شود.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران هدف اصلی پلیس را رساندن محدودیت‌های ترافیکی به حداقل در مقایسه با سال‌های بعد عنوان کرد و گفت: درآخر هفته پایان سال سه راهی کهریزک از محور جنوب به شمال از ساعت ۵ صبح پنجشنبه مسدود و بار ترافیکی به جاده سایت و بلوار فلسطین منتقل می‌شود و مسافران می‌توانند در ادامه این مسیر به سمت تهران حرکت کنند.

رحیمی ادامه داد: جاده قدیم تهران به قم از باقرشهر به سمت قم مسدود و مسیر به بلوار امام خمینی منتقل می‌شود و مسافران می‌توانند از این مسیر به بهشت زهرا بروند همچنین یک انسداد در مقابل درب گلدسته‌ای بهشت زهرا ایجاد کرده‌ایم و کسانی که می‌خواهند از بهشت زهرا خارج شوند می‌توانند از دور برگردان سمت درب استفاده کنند.

وی به ممنوعیت تردد کامیون‌ها و وسایل نقلیه سنگین به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی اشاره کرد و گفت: تردد این وسایل از ساعت ۵ صبح پنجشنبه تا ۲۲ جمعه در محورهای بزرگراه رجایی، بزرگراه بعثت، فداییان اسلام و خلیج فارس ممنوع است و رانندگان می‌توانند جهت تردد از محور ساوه استفاده کنند.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران به توزیع بورشور جهت راهنمایی مسافران در بهشت زهرا اشاره کرد و ادامه داد: از تردد وسایل حمل ونقل عمومی بین شهری در طرح‌های ترافیکی آخر هفته پایان سال جلوگیری نمی‌شود.

رحیمی با بیان اینکه تمامی پارکینگ‌های مجاور بهشت زهرا بازگشایی شده است افزود: توقف در بلوارهای بهشت زهرا ممنوع است و خودروهای متخلف به پارکینگ منتقل می‌شوند و همچنین کلیه درب‌های ورودی به بهشت زهرا از نیمه شب چهارشنبه جهت مراجعه باز هستند.

وی ادامه داد: کسانی که خواستار ورود به ضلع غرب بهشت زهرا هستند می‌توانند از بزرگراه خلیج فارس شمال به جنوب به این سمت حرکت کنند و برای بازدید از قطعات مرکزی از محور صالح آباد و همچنین برای بازدید از قطعات جدید می‌توانند از محور جاده قدیم تهران- قم استفاده نمایند.

ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز