خبرگزاری کار ایران

به منظور رفع مشکلات صادرات نفتی صورت می‌گیرد:

نشست سه جانبه مجلس، وزارت نفت و بخش خصوصی در آینده نزدیک

کد خبر : ۵۵۲۷۶

لزوم تجمیع شرکت‌های خصوصی به منظور رفع موانع بخش خصوصی در صادرات نفتی/در این راستا هم به دولت و هم به بخش خصوصی حق می‌دهیم؛ اخیرا مشکلاتی پیش آمده که در حوزه پرداخت‌ها از سوی دولت متوجه بخش خصوصی شده است.

یک عضو کمیسیون انرژی مجلس از نشست سه جانبه مجلس، وزارت نفت و بخش خصوصی به منظور رفع مشکلات موجود بر سر راه صادرات نفت خبر داد.
به گزارش خبرگزاری ایلنا، جلیل جعفری گفت: در این راستا هم به دولت و هم به بخش خصوصی حق می‌دهیم؛ اخیرا مشکلاتی پیش آمده که در حوزه پرداخت‌ها از سوی دولت متوجه بخش خصوصی شده است.
وی افزود: این باعث نمی‌شود بخش غیردولتی را بدلیل مشکلات موجود از صحنه صادرات نفت کنار بگذاریم؛ باید آموزش‌های لازم را به بخش خصوصی ارائه شود و انرژی دولت در زمینه صادرات نفت آزاد گردد.
جعفری تصریح کرد: بخش خصوصی بازوی قدرتمندی برای دولت است تا این مشکلات را مرتفع کند؛ این بخش با حمایت وزارت نفت آغاز بکار کرده و باید تقویت شود.
وی افزود: معتقدم در کمیسیون انرژی باید تلاش کنیم و از ظرفیت‌های مجلس بهره ببریم و طرحی را برای حل مشکلات در مجلس وضع کنیم تا این بخش به فعالیت خود ادامه دهد.
جعفری تصریح کرد: اهمیت بخش خصوصی برای ما و دولت مشخص است و این مشکلات با کمک کمیسیون انرژی باید حل و فصل شود.
وی با اشاره به لزوم تجمیع شرکت‌های خصوصی به منظور رفع این موانع گفت: در این رابطه در کمیسیون بحث کرد و از وزیر نفت درخواست داشتیم تا در گفت‌و‌گویی سه جانبه میان مجلس، وزارت نفت و بخش خصوصی در هفته آینده به بررسی این مشکلات بپردازیم.

 

ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز