خبرگزاری کار ایران

نماینده مردم مبارکه در گفت‌و‌گو با ایلنا:

رئیس محیط زیست درخصوص پدیده ریزگردها توضیح دهد

رئیس محیط زیست درخصوص پدیده ریزگردها توضیح دهد
کد خبر : ۵۹۲۸۳

محمدی‌زاده از آغاز مجلس نهم تنها یکبار در کمیسیون حضور یافته است/ برای حضور محمدی‌زاده در مجلس قرار است روز یکشنبه از نمایندگان امضاهایی را جمع آوری کنیم/رئیس محیط زیست درخصوص عملكرد سازمان خود درحمایت و صیانت از محیط زیست و آلودگی‌های محیط زیستی به نمایندگان پاسخ دهد.

عضو کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی گفت: برخی از اعضای کمیسیون درخواست کرده‌اند تا محمدی‌زاده رئیس محیط زیست برای پاسخ به پاره‌ای از مسائل و مشکلات موجود در حوزه محیط زیست در کمیسیون حضور یابد.

علی ایرانپور در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایلنا در خصوص درخواست عده‌ای از اعضای کمیسیون کشاورزی برای حضور محمدی‌زاده در کمیسیون گفت: محمدی‌زاده باید در کمیسیون حضور یابد و در خصوص مسائل موجود در سازمان محیط زیست به سوالات نمایندگان پاسخ دهد و بگوید که این سازمان در چه وضعیتی قرار دارد.

عضو کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طیبعی تصریح کرد: محمدی‌زاده در طول ۱۰ ماه از آغاز مجلس نهم تنها یکبار در کمیسیون حضور یافته است و این در حالی است که دیگر مسوولان نهاد‌ها و وزرا چندین بار برای حل مشکلات سازمان متبوع خود در کمیسیون‌های مربوطه حضور یافته‌اند.

نماینده مردم مبارکه در خانه ملت اظهار داشت: محمدی‌زاده می‌بایست در خصوص ریزگرد‌ها که امروزه مشکلاتی برای مردم ایجاد کرده و درخصوص عملكرد سازمان خود در حمایت و صیانت از محیط زیست و آلودگی‌های محیط زیستی به اعضای کمیسیون و دیگر نمایندگان پاسخ دهد.

ایرانپور یادآور شد: برای حضور محمدی‌زاده در مجلس قرار است روز یک شنبه از نمایندگان امضاهایی را جمع آوری کنیم و با اکثریت آرا درخواست کنیم تا محمدی‌زاده در یک وقت فوق العاده برای پاسخگویی به سوالات در کمیسیون حضور یابد.

ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز