خبرگزاری کار ایران

محبی نجم آبادی در تذکر شفاهی:

حق ملت مظلوم با احتساب سود آن از ایران خودرو دریافت و به افراد عودت داده شود

حق ملت مظلوم با احتساب سود آن از ایران خودرو دریافت و به افراد عودت داده شود
کد خبر : ۱۵۳۰۹۴۴

نماینده مردم سبزوار در صحن علنی مجلس شورای اسلامی با اشاره به رفتار خلاف عرف ایران خودرو در جذب صدها هزار میلیارد تومان از اموال ملت مظلوم، از وزیر صمت درخواست کرد این حق با فوریت و احتساب سودی که داشته است به افراد عودت داده شود.

به گزارش ایلنا، بهروز محبی نجم آبادی در نشست علنی امروز (سه‌شنبه، ۲۷ شهریور ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکری به وزیر جهاد کشاورزی در جهت تسویه کامل طلب گندم کاران به ویژه در شرق کشور که در انتهای مرداد و بعد از آن محصول را تحویل داده و کمتر از ۳۰ درصد دریافت داشته‌اند، تصریح کرد: گرانی کود اوره که متاسفانه با افزایش صد درصدی رقم خورده و عدم پرداخت تسهیلات و پیگیری عدم پاسخگویی بانک کشاورزی در امهال قانونی وام‌ها و ناهماهنگی آنها با جهاد کشاورزی در دستور کار و توجه قرار گیرد.

نماینده مردم جغتای، جوین و سبزوار در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: خاموشی گسترده چاه موتورها منجر به خسارت‌های گسترده به تاسیسات و محصولات شده و طرح اجرای پنل‌های خورشیدی نیز متاسفانه با تاخیر مواجه است.

محبی نجم آبادی همچنین در تذکر به وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: رفتار خلاف عرف ایران خودرو در جذب صدها هزار میلیارد تومان از اموال ملت مظلوم با فوریت و احتساب سودی که داشته است به افراد عودت داده شود. از ریاست جمهور درخواست دارم از این سوء استفاده نابجا که ممکن است توسط سایر شرکت ها تکرار شود از حقوق مردم دفاع کند.

وی افزود: بی‌توجهی به تعویض خوردوهای فرسوده به ویژه تاکسی‌های فرسوده و بی‌عملی ایران خودرو به تعهدات مسئولیت اجتماعی و عدم شفافیت در شرکت‌های زیرمجموعه که منجر به افزایش هزینه شده است، خودروسازی داخلی را به درد سری بزرگ برای عموم مردم ایران تبدیل کرده است.

نماینده مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی در پایان تصریح کرد: از ریاست جمهور که همه برای موفقیت دولت ایشان از هیچ تلاشی دریغ نداریم درخواست دارم نسبت به اصحاب فتنه ۸۸ و اغتشاشات که منجر به خسارت‌های جبران ناپذیر در کشور شده است و پیاده نظام رسانه‌ای آن که همچنان بر اشتباهات خود اصرار داشته‌اند و جبران مافات نکرده‌اند به توصیه‌های دلسوزان و مصلحان حقیقی ملت عنایت داشته باشد، زیرا وفاق حول یک مبنا صورت می‌گیرد

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز