خبرگزاری کار ایران

دبیر حزب حامیان ولایت:

شعار انتخابات آزاد كلید واژه جریان انحرافی شده است

شعار انتخابات آزاد كلید واژه جریان انحرافی شده است
کد خبر : ۴۴۶۱۴

اختلاس كنندگان باید اعدام شوند/دشمنان به دنبال طراحی فتنه جدید در انتخابات هستند و شعار انتخابات آزاد كلید واژه جریان انحرافی شده است.

ایلنا: دبیر حزب حامیان ولایت گفت: شرم آور است که یک درگیری در صحن علنی مجلس و از تریبون مردم صورت بگیرد و به جای رفع حل مشکلات مردم بدنبال قدرت نمایی و حفظ منافع خود باشیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا، دلاور صیامی در نشست حزب حامیان ولایت با بیان اینکه پیروی مردم از ولایت،از برخی مسئولان رده بالا بیشتر است، افزود: ‌ در این سال‌ها چالش‌های امنیتی فراوانی در کشور با هدف ضربه زدن به نظام و تنزل اقتدار کشور ایجاد شده كه به فضل الهی و با درایت رهبری به شكست منجر شده است.در این شرایط كه شاهد بیداری اسلامی در منطقه هستیم انتظار از مسوولان برای همدلی بیش از گذشته است.

دبیر حزب حامیان ولایت ضمن اشاره به وجود تحریم‌ها علیه ایران در جوامع بین المللی گفت: خوشبختانه کشور با وجود مشکلات در هیچ زمینه‌ای عقب نمانده است و به کشورهای پیشرفته در علوم مختلف همچون انرژی هسته‌ای و تسلیحات پیوسته است.

وی تحریم‌ها را عامل خودساختگی کشور عنوان کرد و افزود: با وجود این مشکلات ما یاد گرفتیم تا با تکیه بر خود و تلاش به جایگاه واقعی خود دست پیدا کنیم.

صیامی درباره انتخابات ریاست جمهوری سال آتی اظهار کرد:دشمنان به دنبال طراحی فتنه جدید در انتخابات هستند و شعار انتخابات آزاد كلید واژه جریان انحرافی شده است

وی درباره تاثیر برنامه هدفمندی یارانه‌ها در تورم وگرانی افزود:تزریق پول در قالب هدفمندی یارانه‌ها موجب افزایش نقدینگی در كشور و افزایش تورم شد.

صیامی ادامه داد: وقتی پول بیشتری وارد چرخه شود قدرت خرید افزایش پیدا می‌‌كند و این افزایش تورم را با خود به همراه دارد.

وی ادامه داد: هدفمندی یارانه‌ها برنامه موفقی محسوب می‌شد ولی بهتر بود به جای پرداخت پول به مردم اجرای خدمات یا ارائه کالاهای موردنیاز زندگی در نظر گرفته می‌شد چراکه پرداخت ۴۰ هزار تومان وجه نقد به مردم به جایی نمی‌رسد و تنها گران شدن كالاها را بدنبال دارد.

دبیر حزب حامیان ولایت ضمن اشاره به درگیری لفظی روسای قوا در صحن علنی مجلس تاکید کرد: شرم آور است که یک چنین مسائلی در صحن علنی مجلس و از تریبون مردم صورت بگیرد و به جای رفع حل مشکلات مردم بدنبال قدرت نمایی و حفظ منافع خودباشیم.

صیامی با بیان اینکه چرا اختلاس گران بزرگ اعدام نمی‌شوند، افزود: چرا باید پولی که برای رفع مشکلات اقتصادی مردم است در دست عده‌ای محدود باشد.

وی گفت: چرا یک فرد می‌تواند در یک سازمان ۳۰۰ هزار پرونده را بدون نام و مشخصات جابجا کند اما هیچ اقدامی صورت نگیرد؛ چرا باید از چنین فردی حمایت صورت بگیرد. ما باید با مردم صادق باشیم و بدانیم که بقای دولت در آرامش است نه درگیری.

دبیر حزب حامیان ولایت با بیان اینکه مقام معظم رهبری بار‌ها تاکید کرده‌اند که نباید ابزار دشمنان خارجی شویم و در زمین آنان بازی کنیم، افزود: با ایجاد اختلافات داخلی نباید خود را به ابزار دست دشمنان انقلاب اسلامی تبدیل کنیم.

صیامی فتنه سال ۹۲ را به مراتب جدی‌تر از سال ۸۸ خواند و گفت: چرا مجلس یک استیضاح را صبح امضا می‌کند و شب‌‌ همان استیضاح را پس می‌گیرد بی‌شک این رفتار به خاطر مردم نیست بلکه احساسی و از سر خودخواهی افراد است.

وی درباره انتخابات سال ۹۲ اظهار کرد: باید در این انتخابات کسی را انتخاب کنیم که امتحان خود را در طول سال‌های انقلاب اسلامی پس داده و توانایی‌های خود را در زمینه‌های مختلف به مردم اثبات کرده است.

دبیر حزب حامیان ولایت از ثبت نام ۲۰۰ نفر در این حزب برای شرکت در انتخابات شورای شهر تهران خبرداد و گفت: پس از اتمام مرحله ثبت نام،  افرادی كه در مدیریت شهری کاردان هستند و شاخص‌های لازم انقلاب اسلامی را دارند انتخاب می‌شوند.

صیامی تاکید کرد:  در انتخابات آتی باید سعی کنیم فردی را انتخاب کنیم که اعمالش با گفتارش یکی باشد.

ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز