خبرگزاری کار ایران

به زودی از پنجره دوباره وارد می‌شود!

روشن: فتح‌اله‌زاده می‌خواهد التماسش کنند برگردد

روشن: فتح‌اله‌زاده می‌خواهد التماسش کنند برگردد
کد خبر : ۷۹۸۵۸

فتح الله زاده از مدیرعاملی باشگاه استقلال استعفا داده اما فردا از پنجره وارد باشگاه می شود. او یک کاری کرده که التماسش کنند تا بیاید چون تیم را قهرمان کرده.

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: فتح الله زاده استعفا داده اما فردا از پنجره وارد باشگاه استقلال می شود.

حسن روشن در گفتگو با خبرنگار ایلنا، اظهار داشت: فتح الله زاده از مدیرعاملی باشگاه استقلال استعفا داده اما فردا از پنجره وارد باشگاه می شود. او یک کاری کرده که التماسش کنند تا بیاید چون تیم را قهرمان کرده و آکادمی باشگاه هم پاک پاک شده و چرا دنبالش نروند.

وی افزود: من از وزیر ورزش خواهش می کنم که باشگاه را مجانی و دو دستی تقدیم ایشان کنند و سال آینده از فتح الله زاده بپرسند که چقدر هزینه کرده است؟ آیا باز هم مثل سال قبل هزینه می کند؟ مطمئن باشید که دو میلیارد تومان هم خرج نمی کند. الان مال بیت المال است و از جیب مردم خرج می کند و هر کسی که باشد همین است اما وقتی مال خودش باشد از این خرج ها و ریخت و پاش ها نمی کند.

وی در ادامه گفت: به هر حال هیات مدیره باشگاه استقلال باید در این رابطه تصمیم گیری کند و نظرش را در مورد استعفای فتح الله زاده بگوید اما هیات مدیره ای که 5 ماه یک بار عوض می شود چه تصمیمی می خواهد بگیرد؟ فقط تعجب من این است که وقتی آقای نجف نژاد مدیرعامل باشگاه استقلال بود همین آدم ها همه کار کردند تا خرابش کنند و حالا نمی دانم چطور شده که همه دور هم جمع شده اند واقعا نمی دانم در باشگاه استقلال چه خبر است چون نجف نژاد از فتح الله زاده اینقدر حمایت می کند که این مساله برایم قابل درک نیست. حالا یا ما نمی فهمیم یا کار آنها درست است البته قطعا ما اشتباه می کنیم و نمی فهمیم.

روشن در پایان گفت: فتح الله زاده عشق میز است و مطمئن باشید همه کار می کند که برگردد. همین الان با سه خط تلفن در حال تماس با افراد مختلف است که برگردد.

ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز