خبرگزاری کار ایران

تمام راه‌ها را بسته بودیم؛

ابراهیم‌زاده: یک امتیاز نه به درد ما خورد، نه پرسپولیسی‌ها

ابراهیم‌زاده: یک امتیاز نه به درد ما خورد، نه پرسپولیسی‌ها
کد خبر : ۴۵۴۳۸

شاید این توقع بود که پرسپولیس در این بازی هجومی‌تر کار کند. بازیکنان ما امروز در پاس‌هایشان اشتباه داشتند و اگر کمی بادقت‌تر پاس می‌دادند شرایط ما بهتر بود.

سرمربی تیم نفت تهران تاکید کرد که تساوی در دیدار تیمشمقابل پرسپولیس به درد هیچ یک از دو تیم نخورده است.

به گزارش ایلنا، منصور ابراهیم‌زاده در نشست خبری پس از دیدار تیمش برابر پرسپولیس که به تساوی دو تیم انجامید در جمع خبرنگاران اظهارکرد: فکر می‌کنم حساسیت‌ بازی امروز که هم برای پرسپولیسی‌ها بود و هم برای ما باعث شد که بازی پرتنش باشد و مخصوصا پس از آنکه در ثانیه‌های اول بازی گل زدیم کار در ادامه بازی سخت شد. طبیعی بود که با شرایط بازی و حضور تماشاگران پرسپولیسی‌ها هجوم بیاورند که نتیجه را بازگردانند.

وی ادامه داد: وقتی ترکیب پرسپولیس را در اول بازی دیدم متوجه شدم آنها از ملی‌پوشان خود استفاده نمی‌کنند و تصمیم‌شان این است که در نیمه دوم با آوردن نوروزی و رضایی، از سرعت آنها استفاده کنند و به خاطر خستگی بازیکنان ما در نیمه دوم به نتیجه برسند. ما هم همین فکر را داشتیم و در نیمه دوم با آوردن مهرآزما، ماریو و نوروزی سعی کردیم خطرساز شویم. پرسپولیسی‌ها اواخر بازی یک ضربه ایستگاهی خطرناک به دست آوردند و ما هم توسط نوروزی شوت خطرناکی زدیم که دروازه‌بان آنها به خوبی دفع کرد.

ابراهیم‌زاده در ادامه به نتیجه دیدار گذشته دو تیم در جام حذفی اشاره و خاطرنشان کرد: ما در آن بازی 4 بر یک باختیم ولی بازی امروز خیلی فرق داشت. ما امروز بهتر بازی کردیم. بازیکنان ما باید باور کنند که برابر استقلال و پرسپولیس در هر جا می‌توانند خوب بازی کنند. ضمن اینکه خستگی برخی بازیکنان از جمله یعقوب کریمی و گاهی اضافه کار کردن او با توپ کار ما را مشکل کرد. با این حال به بازیکنانم خداقوت می‌گویم و امیدوارم در بازی‌های بعد بهتر کار کنیم.

در ادامه خبرنگاری به سرمربی نفت تهران گفت با تمام این اوصاف به نظر می‌رسید بازی امروز کیفیت خوبی نداشت. ابراهیم‌زاده در پاسخ گفت: ممکن است به خاطر شرایط ویژه بازی خوب نبوده باشیم اما در مجموع در نیم فصل دوم فوتبال بهتری ارائه داده‌ایم. فکر می‌کنم شما بازی‌های دیگر ما را ندیده‌اید که این را می‌گویید.

وی در ادامه گفت: شاید این توقع بود که پرسپولیس در این بازی هجومی‌تر کار کند. بازیکنان ما امروز در پاس‌هایشان اشتباه داشتند و اگر کمی بادقت‌تر پاس می‌دادند شرایط ما بهتر بود. پرسپولیسی‌ها به جز یک بار که روی سانتر فشنگچی به گل رسیدند دیگر نتوانستند توپی را روی دروازه ما بفرستند چون راه‌ها را بسته بودیم و همچنین به حریف اجازه ندادیم که از عمق نفوذ کند.

سرمربی نفت تهران در ادامه و در پاسخ به سوالی درباره میزبانی تیمش در این بازی گفت: ما در این بازی میزبان بودیم اما تماشاگران در اختیار حریف بودند و فشار مضاعفی روی بازیکنان ما بود. تلاش می‌کنیم که در آینده بهتر کار کنیم که ضمن اینکه این مساوی به درد هیچ کدام از دو تیم نخورد اما برای ما که در بالای جدول هستیم یک امتیاز بهتر از هیچ است.

وی همچنین درباره اینکه تیمش چقدر برای کسب سهمیه آسیا می‌جنگد گفت: بارها گفته‌ام که در هر تیمی باشم تلاش می‌کنم که موفق باشم. در موفقیت، کسب سهمیه آسیا هم مستتر است. قبلا هم گفته‌ام که چون که 100 آید 90 هم پیش ماست. اگر ما در پایان فصل بالای جدول باشیم سهمیه آسیا را هم می‌گیریم. نکته مهم این است که این هفته هر چهار تیم بالای جدول بازی‌هایشان را برده‌اند اما در ادامه فصل ما با همه آن‌ها بازی داریم. اگر کسب سهمیه آسیا حق ما باشد، باید امتیاز کامل آن‌ بازی‌ها را بگیریم.

ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز