خبرگزاری کار ایران

بسیج امکانات مدیریت شهری برای مقابله با کرونا

بسیج امکانات مدیریت شهری برای مقابله با کرونا
کد خبر : ۸۸۰۳۹۶

رئیس شورای شهر تهران نسبت به بسیج کلیه امکانات مدیریت شهری برای مقابله با کرونا تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، محسن هاشمی در جریان دویست و سومین جلسه شورای شهر تهران با اشاره به اپیدمی شدن کرونا طی ده روز گذشته در کشور گفت: شاید از ابتدا می شد بهتر و سریعتر این موضوع را مدیریت کرد. اما در مقطع فعلی، تضعیف روحیه عمومی و دامن زدن به شایعات و ناامیدی با مصالح جامعه در تضادی آشکار قرار دارد.

 هاشمی با اشاره به انتظار شهروندان از مدیریت شهری گفت: آنها توقع دارند مدیریت شهری در این شرایط بحرانی، در کنارشان باشد و بر همین اساس شورای شهر وشهرداری تهران، امکانات و منابع خود را جهت مبارزه با ایپدمی کرونا و پیامدهای آن بسیج کرده است.

او تاکید کرد  تهران دست کم تا پایان سال به حضور جدی عوامل شهرداری در حوزه های مختلف نیاز دارد چرا که افق زمانی پایان این بحران در جامعه بصورت دقیق مشخص نیست.

رییس شورای شهر تهران همچنین با تاکید بر اینکه تجهیزات و نیروی های با تجربه سازمان آتش نشانی و نیروهای خدمات شهری جهت ضدعفونی کردن شهر تهران باید آماده باشند، ادامه داد: سازمان حمل ونقل  جهت مبارزه با ویروس در وسایل حمل و نقل عمومی، معاونت فرهنگی اجتماعی وسازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران جهت کمک به پیشگیری و مدد رسانی به خانواده محروم یا آسیب دیده در قالب برنامه ای فشرده در خدمت شهروندان خواهد بود.

هاشمی با ضروری دانستن حضور کلیه خیرین و چهره های شاخص فرهنگی، ورزشی و هنری کشور که در سوانحی نظیر سیل و زلزله یا رخدادهای مذهبی نظیر اربعین در کمک رسانی به هموطنان نقش آفرینی کردند، برای کمک به اقشار آسیب پذیر جامعه افزود: نیاز بخشی از جامعه به کمک در این شرایط سخت، کمتر از سوانح طبیعی نیست و اجر معنوی آن نیز در پیشگاه خداوند و اهل بیت کمتر از مراسم مذهبی نخواهد بود.

او تاکید کرد: سازمان خدمات اجتماعی شهرداری تهران و ستاد سمن های شورای شهر، بایست در استفاده از ظرفیت مردمی فعال عمل کند.

هاشمی در پایان گفت:امیدوارم مسئولان در آزمون خدمت به مردم در اپیدمی کرونا، سرافراز شده و بتوانند از هموطنان دستگیری کنند.

 

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز