خبرگزاری کار ایران

عرضه میوه‌های شب یلدا با ۴۰ درصد تخفیف در میادین تره‌وبار

عرضه میوه‌های شب یلدا با ۴۰ درصد تخفیف در میادین تره‌وبار
کد خبر : ۸۴۸۳۷۱

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت (صمت) و رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت بازرگانی دولتی ایران گفت: تلاش برای تامین امنیت غذایی مردم وظیفه است و آنچه به ما نیرو می‌دهد، آرامش بازار و احساس رضایت مردم از آرامش به وجود آمده است.

به گزارش ایلنا، یزدان سیف با اعلام اینکه در شرایط کنونی، آرامش بازار از هر موضوع دیگری مهم‌تر است و باید از ظرفیت مجموعه‌های خدمات رسان مانند میادین و بازارهای میوه و تره بار برای استمرار توزیع کالا و ایجاد آرامش در بازار استفاده کرد، افزود: همه رده‌های سازمان مدیریت میادین- چه در ستاد این سازمان و چه در میادین و بازارهای میوه و تره بار تابعه آن- دغدغه خدمت به مردم دارند و مدیرعامل این سازمان و همکاران ایشان در فضایی دوستانه و حرفه‌ای با نگاه خدمت‌رسانی به مردم خدمات می‌دهند.

سیف با اشاره به اینکه امروز مهم‌ترین وظیفه مسئولان، ایجاد آرامش و استمرار در خدمات‌رسانی به مردم است، خاطرنشان کرد: بابت تلاش‌های شبانه روزی دست اندرکاران سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران در توزیع انواع کالاها و محصولات از جمله شکر و کمک به ایجاد شرایط آرام برای مردم، از این عزیزان تشکر می‌کنم.

مدیرعامل سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران نیز در این جلسه با تاکید بر اینکه در شرایط دشوار موجود، نقش استراتژیک میادین میوه و تره بار در توزیع محصولات کشاورزی و فرآورده‌های دامی از اهمیت دوچندان برخوردار شده است، گفت: در حال حاضر، بخش بیشتری از محصولات مصرفی مردم تهران از طریق میادین میوه و تره بار تامین می‌شود و به همین دلیل، میزان مراجعه شهروندان به این مراکز خدماتی نسبت به گذشته افزایش چشمگیری داشته است. 

سید سعید راد با اعلام به اینکه سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار در هر حال برای خدمات‌رسانی هر چه بهتر و بیشتر به مردم در کنار دولت بوده و خواهد بود، اظهار کرد: این سازمان علاوه بر اقدام به عرضه شکر در ماه مبارک رمضان، در مورد سایر محصولاتی که برای توزیع آنها مشکل وجود داشت نیز با تمام توان ورود کرده و هر گاه لازم باشد در راه کمک به مردم همه بضاعت و ظرفیت خود را به کار می‌گیریم و به این منظور از هیچ تلاش و کوششی فروگذار نخواهیم کرد.

براساس گزارش روابط عمومی سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران؛ وی با اشاره به فعالیت ۲۲ میدان و ۲۲۴ بازار میوه و تره بار در تهران تصریح کرد: سازمان مدیریت میادین یکی از بزرگ‌ترین شبکه‌های توزیع محصولات غذایی در سطح کشور را در اختیار دارد و توانسته‌ایم از این طریق با حذف واسطه‌ها، فاصله تولید تا مصرف را کاهش داده و ضمن حمایت از تولیدکنندگان داخلی، مایحتاج مورد نیاز شهروندان را با قیمت مناسب و کیفیت مطلوب عرضه کنیم.

مدیرعامل سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران با تاکید بر اینکه به مناسبت شب چله، جشنواره‌ای تحت عنوان «یلدای ۹۸ در میادین میوه و تره بار» تدارک دیده‌ایم که در قالب آن، انواع محصولات از جمله میوه، ماهی و خشکبار را با قیمت‌های به مراتب ارزان‌تر از سطح شهر عرضه می‌کنیم، خاطرنشان کرد: در این میان، میوه‌های ویژه شب یلدا با قیمت ۴۰ درصد پایین‌تر از میانگین قیمت‌های سطح شهر عرضه می‌شود تا شهروندان بتوانند در شب چله ساعات خوب و خوشی را در کنار خانواده‌های خود بگذرانند.

انتهای پیام/
ارسال نظر
پیشنهاد امروز