خبرگزاری کار ایران

درخواست خانواده شهدای آتش‌نشان از شورای شهر

درخواست خانواده شهدای آتش‌نشان از شورای شهر
کد خبر : ۴۵۸۸۶۴

نایب رییس کمیسیون شهر سازی و معماری گفت: خانواده های معزز شهدای آتش‌نشان طی درخواستی از وی خواسته‌اند که نمایندگان آنان بتوانند در جلسات مربوط به بررسی ابعاد حادثه پلاسکو و شهدای آتش‌نشان حضور داشته باشند.

به گزارش ایلنا، محمد مهدی تندگویان در سیصد و بیست و هشتمین جلسه شورا با اشاره به مشکلات موجود در برپایی نمایشگاه‌ها در نمایشگاه شهر آفتاب، گفت: یازده ماه از افتتاح نمایشگاه شهر آفتاب گذشته ولی حتی یازده پروژه کامل و استاندار در آن برگزار نشده است و هیچ گزارشی هم به شورا ارائه نشده است.

وی با اشاره برگزاری نمایشگاه خودرو که هفته آینده در شهرآفتاب برگزار می‌شود، تاکید کرد: همزمان با این نمایشگاه در برج میلاد نیز همایش خودرو برگزار میشود و نکته قابل تأمل این است که دو کارخانه اصلی تولید کننده خودرو در ایران (سایپا و ایران خودرو) حتی در این نمایشگاه که بعداز ٢٠ سال مجدد در کشور برگزار می‌شود حضور نخواهند داشت.

تندگویان تصریح کرد: همزمانی نمایشگاه خودرو در شهر آفتاب و همایش خودرو در برج میلاد از مصادیق عدم وجود وحدت رویه در مدیریت شهری است و بهتر است مدیران شهری به جای مقصر دانستن دولت و نمایشگاه بین المللی تهران در این خصوص، سیاست گذاری های خود را سامان دهند.

نایب رییس کمیسیون شهر سازی و معماری اظهار داشت : در حالی که مدیرعامل تاکسیرانی وجود اسنپ و تپسی رابه عنوان آسیب برای ناوگان تاکسیرانی شهر معرفی می کند، سازمان زیباسازی شهرداری بهترین فضا و موقعیت را برای تبلیغ این شرکت ها تخصیص می دهد و این نمونه دیگری از عدم وجود وحدت رویه در مدیریت شهری است.

فرزند شهید تندگویان در ادامه از درخواست خانواده های شهدای آتشنشان خبر داد و گفت: خانواده های معزز این شهدا طی درخواستی از وی خواسته‌اند که نمایندگان آنان بتوانند در جلسات مربوط به بررسی ابعاد حادثه پلاسکو و شهدای آتشنشان حضور داشته باشند.

تندگویان خطاب به رئیس و اعضاء شورای شهر تأکید داشت: حضور این خانواده ها در جلسات مربوط به خودشان حق آنها است و باید این امکان برای نمایندگان آنان مهیا شود.

 

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز