خبرگزاری کار ایران

معاون گردشگری سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری:

باید برای گردشگری سلامت برندسازی کنیم

باید برای گردشگری سلامت برندسازی کنیم
کد خبر : ۴۵۷۳۷۸

معاون گردشگری سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری با اشاره به موفقیت دست اندرکاران گردشگری سلامت ایران در برندسازی گفت: باید برای شناساندن گردشگری سلامت تلاش کنیم.

به گزارش ایلنا، مرتضی رحمانی موحد، درپنل بررسی چالش‌ها و فرصت ها در سرمایه‌گذاری  توسعه زیرساخت های گردشگری سلامت که در حاشیه دهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع وابسته تهران برگزار شده‌بود، با بیان اینکه سه موضوع اصلی  گردشگری سلامت را تحت تاثیر قرار می‌دهد، گفت: برای ایجاد انگیزه حضور فعالان حوزه  و اجرایی شدن فعالیت های آن باید زیرساخت های گردشگری سلامت فراهم شود.

 وی افزود: بازاریابی هم موضوع موثر دیگری برای توسعه گردشگری سلامت است که باید در کشورهای هدف  این نوع از گردشگری نیازها و گرایش های افراد شناسایی و نوع و چگونگی خدمات بر اساس  آن برنامه ریزی شود.

 معاون گردشگری با تاکید بر نقش کیفیت خدمات در توسعه گردشگری کشور،  اظهار کرد: خدمات با کیفیت در انواع  گردشگری بسیار موثر است اما در گردشگری سلامت به دلیل حساسیت های موجود تاثیر بیشتری دارد چراکه خدمات  پزشکی  با جان و  سلامت افراد درگیری مستقیم دارد؛ بنابراین برای جذب پایدار گردشگران در حوزه سلامت باید مسئولیت پذیر باشیم و خدمات با کیفیت ارائه دهیم.

رحمانی موحد در ادامه تصریح کرد: در حوزه پزشکی و سلامت ایران دارای برند است و باید برای برند سازی گردشگری سلامت هم تلاش کنیم.

وی درپایان ابراز امیدواری کرد که تا سال آینده از مرحله تدوین مقررات  و اقدامات زیرساختی در این زمینه گذر کرده و به جزییات و امور جانبی آن بپردازیم.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز