خبرگزاری کار ایران

معاون گردشگری سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری:

باید برای گردشگری سلامت برندسازی کنیم

باید برای گردشگری سلامت برندسازی کنیم
کد خبر : ۴۵۷۳۷۸

معاون گردشگری سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری با اشاره به موفقیت دست اندرکاران گردشگری سلامت ایران در برندسازی گفت: باید برای شناساندن گردشگری سلامت تلاش کنیم.

به گزارش ایلنا، مرتضی رحمانی موحد، درپنل بررسی چالش‌ها و فرصت ها در سرمایه‌گذاری  توسعه زیرساخت های گردشگری سلامت که در حاشیه دهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع وابسته تهران برگزار شده‌بود، با بیان اینکه سه موضوع اصلی  گردشگری سلامت را تحت تاثیر قرار می‌دهد، گفت: برای ایجاد انگیزه حضور فعالان حوزه  و اجرایی شدن فعالیت های آن باید زیرساخت های گردشگری سلامت فراهم شود.

 وی افزود: بازاریابی هم موضوع موثر دیگری برای توسعه گردشگری سلامت است که باید در کشورهای هدف  این نوع از گردشگری نیازها و گرایش های افراد شناسایی و نوع و چگونگی خدمات بر اساس  آن برنامه ریزی شود.

 معاون گردشگری با تاکید بر نقش کیفیت خدمات در توسعه گردشگری کشور،  اظهار کرد: خدمات با کیفیت در انواع  گردشگری بسیار موثر است اما در گردشگری سلامت به دلیل حساسیت های موجود تاثیر بیشتری دارد چراکه خدمات  پزشکی  با جان و  سلامت افراد درگیری مستقیم دارد؛ بنابراین برای جذب پایدار گردشگران در حوزه سلامت باید مسئولیت پذیر باشیم و خدمات با کیفیت ارائه دهیم.

رحمانی موحد در ادامه تصریح کرد: در حوزه پزشکی و سلامت ایران دارای برند است و باید برای برند سازی گردشگری سلامت هم تلاش کنیم.

وی درپایان ابراز امیدواری کرد که تا سال آینده از مرحله تدوین مقررات  و اقدامات زیرساختی در این زمینه گذر کرده و به جزییات و امور جانبی آن بپردازیم.

انتهای پیام/
ارسال نظر
پیشنهاد امروز