خبرگزاری کار ایران

مدیر عامل سازمان بیمه سلامت ایران تاکید کرد:

ضرورت مدیریت و کنترل هزینه‌ها در بیمه سلامت

ضرورت مدیریت و کنترل هزینه‌ها در بیمه سلامت
کد خبر : ۳۸۴۰۱۸

مدیر عامل سازمان بیمه سلامت ایران در جلسه تحلیل هزینه‌های بیمه سلامت با تاکید بر نیازمندی سازمان به نظام ثبت گزارش‌دهی دقیق و منظم گفت: مدیریت و کنترل هزینه‌ها در بیمه سلامت امری ضروری است.

به گزارش ایلنا، محمد جواد کبیر امروز در جمع معاونین وزرای تعاون، کار و رفاه اجتماعی و بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اذعان داشت: کنترل هزینه ها و تحلیل آنها علی الخصوص در ادارات کل بیمه سلامت استانهای سراسر کشور موجب ارتقاء عملکردها و بهینه سازی فعالیتها می شود.

وی ضمن قدردانی از عملکرد ادارات کل بیمه سلامت استانهای اصفهان، کرمان و یزد که با تبادل اطلاعات و تجربیات مناسب با دانشگاههای علوم پزشکی بسیار موفق در این زمینه عمل کرده‌اند؛ افزود: هر دانشگاه علوم پزشکی که سیستم HIS آن فعال بوده و با سازمانهای بیمه گر در تعامل است موفق بوده و کسورات آن به حداقل رسیده و ضریب رسیدگی به اسناد آن نیز با سرعت بالاتری انجام شده است.

کبیر با اشاره به نیازمندی سازمانهای بیمه گر پایه به نظام ثبت گزارش دهی منظم و دقیق گفت: دولت باید به سمت پایداری منابع حرکت کند تا بتواند اصلاح فرآیندها را در جهت تامین و تخصیص منابع داشته باشد.

مدیرعامل سازمان بیمه سلامت ایران اظهار کرد: سازمان بیمه سلامت مانند سازمان تامین اجتماعی و دیگر سازمانهای دولتی، یک سازمان درآمدزا نیست بنابراین پایداری منابع و اعتبارات آن موجب می شود تا در پرداخت مطالبات موسسات و مراکز درمانی طرف قرارداد با مشکل مواجه نشود.

وی در پایان، جلسه تحلیل هزینه ها در بیمه سلامت را نقطه آغازین این حرکت دانست و افزود: امیدواریم در این راستا شاهد همدلی و همکاری مسئولین و دست اندرکاران امر سلامت باشیم.

 

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز