خبرگزاری کار ایران

بررسی وضعیت مدیریت بحران منطقه۱۹ در پویش قرار خدمت

بررسی وضعیت مدیریت بحران منطقه۱۹ در پویش قرار خدمت
کد خبر : ۱۵۲۴۵۰۶

​رئیس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران در نوزدهمین پویش قرار خدمت که با حضور شهردار تهران و مدیران ارشد شهرداری در منطقه ۱۹ برگزار شد، ضمن بازدید از پایگاه مدیریت بحران و پدافند غیرعامل منطقه به بررسی اقدامات انجام گرفته در این حوزه و نحوه فعالیت گروه‌های داوطلب دوام پرداخت.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران، علی نصیری در این برنامه ضمن برگزاری جلسه با پرسنل اداره مدیریت بحران و پدافند غیر عامل این منطقه به بررسی مشکلات کاری و اداری آن‌ها پرداخت. 

در ادامه این برنامه، جلسه مشترک رئیس سازمان با منتخبان دوام این منطقه برگزار و رئیس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران ضمن بررسی نقاط قوت و ضعف فعالیت داوطلبان و گفت وگو با حاضران، دستورات لازم را برای رفع مشکلات داوطلبان صادر نمود. 

وی همچنین در ادامه این برنامه با حضور در مسجد امام حسن (ع) در جمع نمازگزاران به بررسی ظرفیت‌های منطقه ۱۹ و اقدامات مدیریت بحران شهر تهران برای افزایش ایمنی و کاهش آسییب‌پذیری در این منطقه پرداخت. 

وی با اشاره به این که منطقه ۱۹ میزبان بزرگترین رویداد مدیریت بحران طی سال گذشته بود، افزود: بزرگترین مانور ما با نام مانور عملیاتی اسکان اضطراری با نصب ۵۰۰ چادر، با حضور ۵۵ دستگاه و اجرای ۵۵ موضوع در بوستان ولایت برگزار شد. 

وی افزود: یکی دیگر از ظرفیت‌های منطقه ۱۹ که در همین بوستان ولایت در قالب راه‌اندازی پارک بزرگ علم و فناوری برای مدیریت بحران در نظر گرفته شده بوستان مدیریت بحران است. در این بوستان قرار است مجموعه‌ای از دستگاه‌های امدادی مثل مدیریت بحران، آتش‌نشانی، اورژانس و هلال احمر حضور داشته باشند تا برای برنامه‌های آموزشی و افزایش آمادگی شهروندان اقدامات لازم را انجام دهند.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز