خبرگزاری کار ایران

کشف ۲.۵ میلیون سیگار قاچاق در جنوب تهران

کشف ۲.۵ میلیون سیگار قاچاق در جنوب تهران
کد خبر : ۱۵۲۲۲۷۷

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از کشف بیش از ۲.۵ میلیون نخ سیگار قاچاق از انباری در جنوب تهران خبرداد.

به گزارش ایلنا، سرهنگ مهدی افشاری در تشریح جزئیات این خبر گفت:‌ ماموران پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ با انجام اقدامات فنی و پلیسی موفق به کشف دخانیات قاچاق از انباری در محدوده خیابان شهید رجائی شدند. رسیدگی به این پرونده درپی انجام اقدامات اطلاعاتی در دستورکار ماموران این پلیس قرار گرفت و در جریان آن مشخص شد مقادیری کالای خارجی در انباری در خیابان شهید رجائی تخلیه و دپو شده است. 

وی با بیان اینکه در تحقیقات بعدی مشخص شد که این کالاها توسط خودروهای شوتی به این مکان منتقل شده تا در فرصتی مناسب در بازار تهران توزیع شود، گفت:‌ ماموران پلیس امنیت اقتصادی اقدام به هماهنگی با مقام قضایی کرده و مجوزهای لازم برای انجام عملیات را دریافت کردند. در ادامه اقدام به بازرسی از محل این انبار کردند که در جریان آن مشخص شد، محل یک باب انبار کالای بازرگانی است که کالاهای موجود در آن در سامانه انبارها نیز ثبت نشده است.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ ادامه داد:‌ ماموران همچنین در ادامه مشاهده کردند که مقادیر انبوهی کالای خارجی از نوع سیگار خارجی در محل دپو شده که طی استعلامات گمرکی مشخص شد اسناد گمرکی  مطابقتی با کالاهای مکشوفه نداشته است و اقلام فاقد هرگونه اسناد و مدارگ گمرکی و در واقع قاچاق است.

به گفته افشاری ماموران پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ در جریان بازرسی از این انبار دو میلیون و ۶۵۰ هزار نخ سیگار خارجی قاچاق به مارک اسکار را از این انبار کشف کردند که کارشناسان ارزش آن را در حدود ۲۰ میلیارد ریال برآورد و اعلام کردند.

وی از تشکیل پرونده در این خصوص خبر داد و گفت: پرونده متشکله به همراه متهم به دادسرا ارجاع شد و تحقیقات تکمیلی در این خصوص ادامه دارد.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز