خبرگزاری کار ایران

ملکی خبر داد:

وقوع انفجار و آتش‌سوزی در ساختمان مسکونی در جوادیه

وقوع انفجار و آتش‌سوزی در ساختمان مسکونی در جوادیه
کد خبر : ۱۵۱۸۴۸۹

سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران از وقوع انفجار در یک ساختمان مسکونی در خیابان جوادیه خبر داد.

جلال ملکی، سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا درباره جزییات این حادثه گفت: در ساعت ۰۳:۲۲ بامداد امروز یک مورد حادثه انفجار در یک ساختمان مسکونی واقع در جوادیه ده متری دوم به سامانه ۱۲۵ سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران اعلام شد.

وی با بیان اینکه بلافاصله ۳ ایستگاه کامل به همراه تجهیزات پشتیانی به محل حادثه اعزام شد، ادامه داد: محل حادثه یک ساختمان مسکونی سه طبقه روی پارکینگ بوده است که در طبقه سوم آن انفجار شدیدی رخ داده که این انفجار باعث تخریب بخش زیادی از دیواره‌ها و سقف این واحد شده بود.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران خاطرنشان کرد: براثر این انفجار واحد طبقه پایین نیز دچار خسارت‌های زیادی شده بود. شیشه‌های این ساختمان شکسته و در ساختمان‌های اطراف نیز اکثر شیشه‌های ساختمان‌ها شکسته شده بود. حتی در ساختمان‌های روبرویی نیز دیوار یکی از واحدها به دلیل شدت انفجار دچار تخریب شده بود. یک خودروی سمند تاکسی نیز در خیابان پارک بود که به دلیل ریزش نخاله‌های حاصل از انفجار دچار خسارت شده بود.

ملکی تصریح کرد: در طبقه سوم که محل اصلی انفجار بود در بخش آشپزخانه شعله‌وری مشاهده می‌شد که آتش‌نشانان بلافاصله اقدام به اطفاء حریق کردند. زمانی که همکاران به محل حادثه رسیدند یک آقای ۴۲ الی ۴۳ساله که ظاهرا در زمان انفجار داخل واحد بوده است، دچار سوختگی شدید شده بود که تحویل عوامل اورژانس شد. بغیر از این فرد دو خانم نیز دچار سوختگی سطحی‌تر شده بودند.همچنین سه نفر در محل حادثه دچار مصدومیت شده بودند.

وی ادامه داد: با حضور کارشناس آتش‌نشانی مشخص شد که نشت گاز شهری از یکی از وسایل گازسوز و ایجاد جرقه و شعله باعث وقوع این حادثه بوده است.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز