خبرگزاری کار ایران

بررسی و تشکیل پرونده در دادستانی ویژه تخلفات انتخاباتی در فضای مجازی

بررسی و تشکیل پرونده در دادستانی ویژه تخلفات انتخاباتی در فضای مجازی
کد خبر : ۱۵۰۰۹۱۰

رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات تهران بزرگ با اشاره به حضور مستمر پلیس فتا در فضای مجازی، گفت: تیم‌های تخصصی این پلیس، تمام تلاش خود را به کار خواهند بست تا در این مرحله از انتخابات نیز تخلف در فضای مجازی اتفاق نیفتد.

به گزارش ایلنا، سرهنگ «داود معظمی گودرزی»، صبح امروز در برنامه شهر امن، حضور یافت و در خصوص اقدامات تیم‌های پلیس فتای تهران بزرگ برای رصد فضای مجازی در طول برگزاری انتخابات ریاست جمهوری، توضیح داد.

این مقام انتظامی عنوان داشت: یکی از دغدغه‌های پلیس، امنیت انتخابات در سطح بالاست که پلیس فتا نیز در کنار سایر پلیس‌ها و همرزمان خود، اقدامات خود را از چند وقت پیش شروع کرده و خیلی از مسایلی را که مرتبط با اقدامات پیشگیرانه، تولید محتوی و آگاه سازی و گوشزد موارد مرتبط و قانونی مربوط به انتخابات بوده را انجام داده است.

وی افزود: کارگروه‌ها و سکوهای رصد پلیس فتا، در کنار این اقدامات مستمرا فضای مجازی را رصد می‌کنند و تمام تلاش و هم و غم تیم‌ها در این پلیس این است که امنیت انتخابات در سطح اعلاء باشد.

سرهنگ گودرزی بیان داشت: پلیس فتا در دور اول انتخابات اقدامات خوبی را انجام داد که علاوه بر آگاه سازی و اثر بخشی اقدامات پیشگیرانه تعداد زیادی از کاربرانی که ندانسته و ناخواسته در چرخه جرم قرار داشتند را به صورت تلفنی موضوعات را توجیه و تذکرات لازم را ارائه داد و به آن‌ها موارد را گوشزد کرد و آن‌هایی را هم که اقدامات آنان در قانون مانند توهین و هتک حرمت و نظرسنجی‌های ساختگی و خیلی دیگر از موضوعاتی که در قانون به آن‌ها اشاره و جرم انگاری شده بود و منطبق با عنصر قانونی جرم بود با تشکیل کارگروه‌های که با اعضای دادستانی و فرهنگ و رسانه تهران برگزار شد پرونده‌هایی شکیل که هم اکنون نیز در دست بررسی می‌باشد.

وی تصریح کرد: لازم است بگوییم که پلیس با جان و دل و عاشقانه تمام تلاش خود را برای اینکه مردم رضایت داشته باشند را انجام می‌دهد و امنیت انتخابات در سطح بالا انجام شود به طوری که در دور اول انتخابات ۲ نفر از همکاران رشید، شریف و عزیز پلیس در استان‌های مرزی به خاطر صیانت از آرای مردم شهید شدند همه مجموعه فراجا تا پای جان آماده جان فشانی هستیم.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز