خبرگزاری کار ایران

پایتخت آماده برگزاری مراسم اربعین شهید جمهور و همراهانش

پایتخت آماده برگزاری مراسم اربعین شهید جمهور و همراهانش
کد خبر : ۱۴۹۸۴۸۱

تمهیدات لازم برای برگزاری مراسم اربعین شهید جمهور و همراهان شهیدش در مصلی امام خمینی تهران اندیشیده شده است.

به گزارش ایلنا، شهردار منطقه ۷ تهران گفت: مصلی امام خمینی برای برگزاری مراسم چهلمین روز شهادت رئیس جمهور شهید آیت الله سید ابراهیم رئیسی و همراهانش آماده است.

نصرالله آبادیان افزود: شهرداری منطقه ۷ با بسیج تمامی امکانات خود را برای نظافت محل برگزاری، نصب پرچم‌های سیاه، بنر‌های تسلیت و سیاه پوش کردن مصلی امام خمینی به کار گرفت.

شهردار منطقه ۷ تهران، رفت و روب و نظافت ۶۵ هکتار محوطه مصلی و نیز شستشو و پاکسازی جداول به اندازه ۴۰۰۰ متر مربع و تمامی معابر مصلای تهران با استفاده از تانکر‌های آب و همچنین فضاسازی و سیاه پوش کردن محوطه عمومی مصلی را از مهمترین اقدامات برای برگزاری این مراسم اعلام کرد.

حمل‌ونقل عمومی پایتخت هم برای سهولت شرکت شهروندان در مراسم چهلمین روز شهادت شهدای خدمت تمهیدات ویژه‌ای اندیشیده است.

شرکت واحد اتوبوسرانی تهران اعلام کرد: با توجه به پیش‌بینی حضور گسترده مردم از سراسر کشور برای حضور در مراسم چهلم رییس جمهور شهید و همراهان این شرکت ضمن تقویت خطوط عبوری و منتهی به محل برگزاری مراسم، شهروندان را از مبادی چهارراه تهرانپارس، پایانه خاوران، شهرک شهید بروجردی، شهرک شهید محلاتی، بازار دوم نازی آباد، فلکه دوم صادقیه، تهرانسر و میدان شهرری به مصلی امام منتقل می‌کند. در پایان این مراسم، شرکت‌کنندگان به مبادی و میادین اولیه، بازگردانده خواهند شد.

شرکت بهره‌برداری مترو هم اعلام کرد:با توجه به قرارگیری دو ایستگاه مصلی امام خمینی در خط ۱ و شهید بهشتی در خط ۱ و ۳ در مجاورت محل برگزاری این مراسم، پیش‌بینی می‌شود که بسیاری از شرکت‌کنندگان از مترو برای جابه‌جایی استفاده کنند براین اساس در زمان برگزاری مراسم، برای تسهیل در تردد شهروندان، در صورت نیاز قطار‌های فوق‌العاده اعزام خواهند شد.

مراسم اربعین رئیس‌جمهور شهید و همراهانش عصر پنجشنبه ۷ تیر در محل مصلای امام خمینی تهران برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز