خبرگزاری کار ایران

دستیار ویژه وزیر و مدیرکل همکاریهای بین الملل وزارت بهداشت:

امروز اقتدار آهنین رژیم صهیونیستی شکست خورده است​

امروز اقتدار آهنین رژیم صهیونیستی شکست خورده است​
کد خبر : ۱۴۱۳۹۴۸

دستیار ویژه وزیر و مدیرکل همکاریهای بین الملل وزارت بهداشت گفت: امروز اقتدار آهنین رژیم صهیونیستی در پیش چشم میلیاردها انسان شکست خورده است.

به گزارش ایلنا به نقل از وبدا، محمدحسین نیکنام دستیار ویژه وزیر و مدیرکل همکاریهای بین الملل وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی امروز (چهارشنبه ۱۰ آبان ماه) در ششمین نشست کشوری معاونین و مدیران امور بین الملل دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور با موضوع حمایت‌های بشردوستانه بین المللی سلامت از مردم مظلوم فلسطین با اشاره به آیه ۱۰۴ سوره نساء تاکید کرد: همانگونه که خداوند باری تعالی در این آیه می‌فرمایند هیچ گاه نباید دشمن را دست کم گرفت چرا که سستی و کاهلی در کار دشمن روا نیست اما در نهایت نصرت با شماست. 

نیکنام با اشاره به جنایات رژیم صهیونیستی در نوار غزه و کشتار بی‌رحمانه زنان و کودکان فلسطینی گفت: رژیم صهیونیستی به دنبال این است که شکست خود در طوفان الاقصی را جبران کند در حالی که امروز اقتدار آهنین رژیم صهیونیستی در پیش چشم میلیاردها انسان شکست خورده است. 

وی با تاکید بر اینکه جبهه مقاومت، پیروز واقعی نبرد اخیر با رژیم صهیونیستی است، گفت: آرامش و متانت مردم سلحشور و غیور فلسطین، صهیونیست‌ها را کلافه و عصبانی کرده است و آنان می‌دانند همین اراده و امدادهای الهی است که در نهایت پیروز این جنگ را مشخص می‌کند. 

دستیار ویژه وزیر و مدیرکل همکاریهای بین الملل وزارت بهداشت با اشاره به اقدام داوطلبانه کادر سلامت اعم از پزشکان و پرستاران برای اعزام به مناطق جنگی غزه اظهار داشت: کادر سلامت ایران ضمن همدردی با مردم فلسطین آماده هرگونه امدادرسانی به مردم مظلوم غزه است و در این نشست درباره این موضوعات بحث و تبادل نظر خواهد شد.

 

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز