خبرگزاری کار ایران

تاب‌آوری یکپارچه محلات تهران در دستور کار دستگاه‌ها

تاب‌آوری یکپارچه محلات تهران در دستور کار دستگاه‌ها
کد خبر : ۱۳۸۵۲۶۷

معاون عمرانی فرمانداری تهران گفت: تاب آوری توامان کالبدی، زیرساختی و اجتماعی محلات، در دستور کار دستگاه‌های اجرایی در سطح شهرستان تهران است.

به گزارش ایلنا، ستاد بازآفرینی این بار در منطقه ۷ تهران و در محل شهرداری این منطقه و با حضور سعید بشیری معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری تهران، نصرالله آبادیان شهردار منطقه ۷ تهران، مهدی هدایت مدیرعامل سازمان نوسازی شهر تهران و نمایندگان سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان و دستگاه‌های اجرایی تشکیل جلسه داد.

بشیری گفت همکاری و هم افزایی دستگاه‌های اجرایی و شهرداری در سطح محلات، اثر فراوانی در ارتقا مولفه‌های فنی و اجتماعی تاب آوری خواهد داشت.

بشیری افزود احصا سرانه‌های مختلف آموزشی، بهداشتی، عمومی، فضای سبز و… در راستای خدمات‌رسانی به مردم تهران بسیار حایز اهمیت می‌باشد و لازم است سازمانها و ادارات متولی، عملیاتی نمودن پروژه‌های مربوطه را در اولویت اقدامات خود قرار دهند.

آبادیان شهردار منطقه ۷ بر ضرورت هماهنگی بین بخشی دولت و شهرداری منطقه برای تامین سرانه‌های زیربنایی تاکید کرد.

مهدی هدایت در این جلسه با بیان اینکه تکالیف قانونی دستگاه‌های اجرایی برای بازآفرینی و نوسازی مشخص شده، از نمایندگان دستگاه‌های اجرایی حاضر در جلسه خواست، برنامه‌های خود را برای تامین سرانه‌ها در سال ۱۴۰۲ اعلام نمایند.

در ادامه نمایندگان دستگاه‌های اجرایی به ارائه برنامه‌های خود در سال ۱۴۰۲ پرداختند. اداره برق  منطقه نسبت به جابجایی تیرهای چراغ برق معارض نوسازی، اعلام آمادگی و مساعدت کرد.

همچنین مقرر شد مدارس کاشی آبی که تحت مالکیت شهرداری هستند بعد از تعیین تکلیف، برای بازسازی و نوسازی در اولویت سازمان نوسازی و تجهیز مدارس قرار بگیرند. با توجه به کمبود سرانه‌های خدماتی در منطقه، شهردار منطقه از توافق با بنیاد تعاون ارتش برای اختصاص ملک دندانپزشکی خبر داد.

خسروی نماینده سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان نیز در این جلسه در خصوص تامین اعتبار دستگاه‌های اجرایی، گفت: ظرفیت‌های تامین اعتبار از چند محل از جمله اعتبارات استانی و اعتبارات محرومیت زدایی، قابل پیگیری است که در این بین دو بخش نوسازی مدارس و بهداشت قابلیت پیگیری دارند.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز