خبرگزاری کار ایران

انهدام باند سارقان فیوج در پوشش ماموران پلیس

انهدام باند سارقان فیوج در پوشش ماموران پلیس
کد خبر : ۱۳۷۱۵۱۱

معاون مبارزه با سرقت پلیس آگاهی فراجا از انهدام باند سارقان فیوج خبر داد و گفت: سارقان مامورنما با استفاده از سه دستگاه خودرو اقدام به سرقت می کردند.

به گزارش ایلنا، سرهنگ محمدرضا اکبری در تشریح این خبر اظهار کرد: در پی وقوع یک فقره سرقت منزل در پوشش مأموران مبارزه با مواد مخدر در سطح شهرستان اردبیل و با توجه به تبعات منفی اینگونه سرقت ها در اذهان شهروندان، موضوع شناسایی و دستگیری سارقان به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: طی اقدامات فنی، اطلاعاتی و همچنین با همکاری پلیس آگاهی استان گیلان مشخص شد سارقان ۶ نفر زن و مرد سابقه دار از طایفه فیوج بوده که به وسیله سه دستگاه خودروی سمند، پژو پارس و پژو ۴۰۵ اقدام به سرقت کرده اند.

معاون مبارزه با سرقت پلیس آگاهی فراجا با اشاره به اینکه سارقان تحت پوشش مامور انتظامی اقدام به سرقت می کردند، تصریح کرد: با هوشیاری کارآگاهان پلیس آگاهی استان طی یک عملیات منسجم دو دستگاه خودروی سارقان شناسایی و ۴ نفر از آنان که یک مرد و ۳ زن بودند، دستگیر شدند.

وی با بیان اینکه ماموران آگاهی این استان در بازرسی از داخل خودرو مقادیری طلاجات و وجه نقد و مدارک هویت افراد را کشف کردند، گفت: در تحقیقات و بازجویی های صورت گرفته متهمان تاکنون به ارتکاب چهار فقره سرقت و یک فقره سرقت نافرجام معترف شدند که  تلاش در راستای کشف سایر سرقت های احتمالی و دستگیری دو نفر سارق متواری کماکان ادامه دارد.

براساس گزارش پایگاه خبری پلیس، سرهنگ اکبری در پایان به شهروندان توصیه کرد: چنانچه اشخاصی تحت عنوان مامور انتظامی برای بازرسی به شما مراجعه کردند لازم است کارت شناسایی معتبر سازمانی آن ها را مشاهده کنید و اگر به هر دلیلی به مامور بودن آنها شک کردید با خونسردی و بدون هرگونه جوسازی با مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ تماس بگیرید.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز