خبرگزاری کار ایران

جانشین معاون هماهنگ‌کننده فراجا در گفت‌وگو با ایلنا:

قدس شریف در آستانه آزادی است

قدس شریف در آستانه آزادی است
کد خبر : ۱۳۴۸۲۵۰

جانشین معاون هماهنگ‌کننده فراجا گفت: امیدواریم اسرائیل به‌زودی از بین برود، فلسطین آزاد شود و مردم مظلوم فلسطین بتوانند در سرزمین‌های خود به زندگی عادی بپردازند.

سردار محمد شرفی در حاشیه راهپیمایی روز جهانی قدس با اشاره به حضور گسترده مردم در این مراسم به خبرنگار ایلنا گفت: اگر دنیا چشم بینا داشته باشد، می‌تواند حضور پرشور مردم را در خیابان‌های تهران و بیش از هزار نقطه دیگر در سراسر خاک ایران عزیز مشاهده کند. ملت ایران صد درصد حامی فلسطین است و موضوع فلسطین محور اتحاد همه مسلمانان جهان است.

 

وی افزود: قدس شریف در آستانه آزادی است و به حول و قوه الهی و با حضور پرشور و با انگیزه‌ای که ملت ایران و سایر مسلمانان جهان در راهپیمایی روز قدس و سایر اجتماعات جهانی علیه رژیم غاصب صهیونیستی دارند، امیدواریم اسرائیل به‌زودی از بین برود، فلسطین آزاد شود و مردم مظلوم فلسطین بتوانند در سرزمین‌های خود به زندگی عادی بپردازند.

جانشین معاون هماهنگ‌کننده فراجا با اشاره به جنایت‌های اخیر رژیم صهیونسیتی و تشدید هتک حرمت‌ اماکن مقدسه فلسطین توسط عوامل این رژیم عنوان کرد: قدس متعلق به همه مسلمانان جهان است و هر مسلمانی در هر نقطه‌ای که قرار دارد، می‌تواند برای تحقق‌ آرمان آزادی قدس نقش ایفا کند. در شرایط موجود یکی از نقش‌هایی که مسلمانان می‌توانند ایفا کنند، این است که این نوع جنایات رژیم غاصب اسرائیل را در رسانه‌ها و فضای مجازی محکوم کنند.

وی در پایان تصریح کرد: امروز در سراسر جهان اسلامی همه مسلمانان باید با تمام توان خود و هر شخص با استفاده از ظرفیت‌ها و توانایی‌هایی که دارد، به حمایت از مردم مظلوم فلسطین بپردازد تا انشاءالله بتوانیم به‌زودی قدس شریف را آزاد کنیم.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز