خبرگزاری کار ایران

دستگیری ۱۵ عامل فروش سلاح و مهمات غیرمجاز

دستگیری ۱۵ عامل فروش سلاح و مهمات غیرمجاز
کد خبر : ۱۲۷۵۴۴۵

رئیس مرکز عملیات پلیس اطلاعات پایتخت از کشف ۳ قبضه سلاح غیرمجاز گازی به همراه فشنگ‌های مربوطه در ادامه طرح برخورد با قاچاقچیان سلاح و مهمات غیرمجاز خبر داد.

به گزارش ایلنا، سرهنگ «سعید راستی» بیان داشت: در اجرای طرح مبارزه با جلوگیری از افزایش جرائم خشن و استفاده از سلاح‌های غیرمجاز توسط افراد سابقه دار، پلیس اطلاعات تهران بزرگ طرح جمع آوری و مبارزه با انواع قاچاقچیان انواع سلاح ومهمات جنگی و شکاری غیر مجاز در تهران را در دستور کار خود قرار داد.

وی افزود: ماموران پس از انجام تحقیقات و کسب اطلاعات لازم طی هماهنگی با مقام قضائی به محل مخفیگاه افراد مذکور در حوالی ستارخان اعزام و در بازرسی از منزل وی ۳ قبضه سلاح غیر مجاز گازی به همراه فشنگ‌های مربوطه کشف کردند.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه دراین عملیات غافلگیرانه تعداد ۳ نفر نیز در این راستا دستگیر که پس از تشکیل پرونده به همراه سلاح‌های کشف شده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

رئیس مرکز عملیات پلیس اطلاعات تهران در پایان از عزم جدی پلیس اطلاعات در برخورد با حاملان و قاچاقچیان سلاح و مهمات جنگی غیر مجاز با هماهنگی دستگاه قضایی خبر داد و از شهروندان خواست تا در این امر مهم با اعلام گزارش‌های امنیتی و انتظامی خود از طریق سامانه ارتباطی۱۱۰ در این حوزه پلیس را یاری نمایند.

وی همچنین خاطرنشان کرد: "سعید راستی" در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: در اجرای طرح مبارزه با جلوگیری از افزایش جرائم خشن و استفاده از سلاح های سرد و گرم غیرمجاز توسط افراد سابقه دار، پلیس اطلاعات تهران بزرگ با هم اندیشی مسئولان قضائی طرح جمع آوری و مبارزه با انواع قاچاقچیان انواع سلاح ومهمات جنگی و شکاری غیر مجاز در تهران را طی 48 ساعت گذشته در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: در نهایت، طرح مذکور باکشف  تعداد 19قبضه سلاح جنگی و شکاری وساچمه زنی غیر مجاز دستگیری 15نفر از عاملین و فروشندگان سلاح ومهمات جنگی تا صبح امروز ادامه یافت.

رئیس مرکز عملیات پلیس اطلاعات تهران بزرگ با اشاره به اینکه متهمان به همراه اقلام مکشوفه برای سیر مراحل قضائی به دادسرا تحویل داده شدند خاطر نشان کرد: تحقیقات برای شناسایی سایر همدستان احتمالی متهمان در دستور کار قرار دارد.

وی  در پایان از شهروندان خواست تا گزارش های امنیتی و  انتظامی خود را از طریق سامانه 110با پلیس در میان بگذارند.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز